Rezultat je to istraživanja koje je Payscale and Millenian Branding proveo na 500.000 ispitanika u dobi između 19 i 29 godina. Njih 47% radi u tvrtkama koje zapošljavaju manje od 100 ljudi, a 30% ih je zaposleno u srednje velikim tvrtkama koje zapošljavaju između 100 i 1.500 ljudi, piše MojPosao.net.
“Istraživanje potvrđuje da je Generacija Y ‘poduzetnička generacija’, vješta u korišenju društvenih mreža i generacija koja će umjesto korporativne politike radije odabrati slobodu i fleksibilnost” ističe Dan Schawbe, osnivač Millennial Brandinga. “To su budući lideri i kreatori promjena, koji u sadašnjoj gospodarskoj situaciji pate jer moraju raditi slabo plaćene poslove u maloprodaji umjesto da rade ono za što su se školovali. Fakultetska diploma više ne jamči jednostavno dobivanje posla.”
Triput više će istaknuti pisanje bloga kao vještinu
Istraživanje također pokazuje da, u odnosu na sve američke radnike, Generacija Y bira fakultetsko obrazovanje u području znanosti, bioinženjeringa i poduzetništva. Također, triput više će istaknuti pisanje bloga kao vještinu, u odnosu na ostale zaposlenike.
Kako ističe Mashable, podaci također pokazuju kako većina pripadnika Generacije Y pokazuje sklonost marketingu i korištenju društvenih mreža. Upravo su to vještine koje u današnje vrijeme najviše cijene male tvrtke koje upravo društvene mreže i online istraživanja koriste kako bi istražile što njihovi klijenti žele.
Start up tvrtke toliko su popularne među mladima da postoje čak i start up tvrtke koje pripremaju mlade za posao u start up tvrtkama!
Kako male tvrtke zapošljavaju malo ljudi, od novih se zaposlenika očekuje brza prilagodba bez onog oblika mentorstva kakav prakticiraju velike tvrtke. A mladima to i odgovara jer, kako ističe jedan ‘friški’ diplomac: “Nije toliko stvar u tome da sam htio raditi u izdavačkoj industriji, koliko sam htio biti dio grupe ljudi koji strastveno rade kako bi nešto stvorili.”
Srećom po pripadnike Generacije Y koji žele raditi u startup tvrtkama, osjećaj je obostran: još jedno istraživanje pokazalo je da starije i uhodane kompanije nisu toliko sklone zapošljavanju mladih ljudi kao što su to mlade tvrtke. Prema tom istraživanju 45% ljudi koji rade u startup tvrtkama imaju manje od 35 godina.