Kontakt telefon 0800/66-99-33, istaknut na internetskim stranicama Porezne uprave namjenjen je građanima. Za potrebe pisanja članka broj pokušavamo dobiti već dva dana, uporni smo i ustrajani – ali odgovora nema!
Poziv na navedeni broj s fiksnog telefona ne može se ostvariti. Ukoliko isto pokušate s mobitela, javlja se automat s porukom – POZIV JE ZABRANJEN ZA POJEDINI BROJ. Zašto se zabranjuje poziv s mobitela?! I zašto pozivi s fiksnog telefona pucaju, veza se ne uspostavlja ili je linija zauzeta – dva dana za redom?
“Obavijestit ćemo nadređene”
Kontaktirati smo Područni ured u Zagrebu za dodatne informacije. Na telefon nam se javio muškarac, koji je nimalo ljubazno zaključio kako smo vjerojatno nešto krivo utipkali jer je on uvjeren „kako broj najnormalnije radi.“
Postoji 334.378 građana koji bi bili ljubazniji od navedenog gospodina a sada su na burzi rada – što znači 334.378 razloga zašto se osoba kojoj je jedini posao biti servis građana prema istim građanima mora ponašati pristojno.
Nakon što smo još nekoliko puta neuspješno pokušali nazvati broj Porezne uprave namijenjen građanima, ponovno smo nazvali Područni ured u Zagrebu. Drugi puta javila nam se gospođa koja nas je uputila na broj telefona „voditelja info službe“.
Na broju koji smo dobili zateklo nas je pitanje „kakvog voditelja info službe?!“ Gospođa koja se javila za tu funkciju kao da nikada nije čula. Dodala je kako „ima stranke te nema vremena za razgovor“. Nakon informacije da razgovara s medijima predomislila se – našla je vremena bez obzira na „stranku“ te obećala kako će o svemu obavijestiti nadređene. To je njen posao. Naš je posao o bezobrazluku i neradu onih koje svi zajedno plaćamo obavijestiti građane. Vidjet ćemo čija će „obavijest“ prije stići do cilja.