Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Želim predstaviti svoj proizvod ciljanim kupcima! Email marketing je rješenje

Ne morate objaviti oglas u novinama ili uplatiti skupu reklamu na televiziji da bi primijetili vaš proizvod. Jedan od efikasnih alata marketinške komunikacije je i email marketing kampanja. Kampanju možete provoditi nekoliko tjedana kontinuirano i svakako je uključiti kao dio plana marketinške komunikacije. Kao sredstvo komunikacije u komercijalne svrhe koristi se email poruka u cilju unapređenja odnosa s već postojećim kupcima i klijentima ili zbog slanja emailova s reklamno-propagandnim oglasima u cilju isticanja novih kupaca i klijenata.

Ne morate objaviti oglas u novinama ili uplatiti skupu reklamu na televiziji da bi primijetili vaš proizvod. Jedan od efikasnih alata marketinške komunikacije je i email marketing kampanja. Kampanju možete provoditi nekoliko tjedana kontinuirano i svakako je uključiti kao dio plana marketinške komunikacije. Kao sredstvo komunikacije u komercijalne svrhe koristi se email poruka u cilju unapređenja odnosa s već postojećim kupcima i klijentima ili zbog slanja emailova s reklamno-propagandnim oglasima u cilju isticanja novih kupaca i klijenata.

Email marketing ima niz pozitivnih strana, no i one manje pozitivne a poznate svima a to je SPAM.

Nekoliko pozitivnih strana emailing kampanje:

1. Povoljniji način direktnog komuniciranja – niska cijena. U odnosu na druge oblike direktnog marketinga pripada kategoriji povoljnijih oblika komunikacije jer ne trebate plaćati dizajnera za tisak. Ukoliko radite tradicionalan poštanski mailing u troškove ulazi dizajn letka, ispis pisma, poštanski troškovi ali i telefonski troškovi. dizajn, papir, tiskanje koje je najčešće u boji te raspačavanje po poštanskim sandučićima.

2. Brz i direktan – Za svega nekoliko sekundi direktor ciljanog poduzeća prima vašu poruku. Za razliku od ostalih oblika direktnog marketinga i po nekoliko dana traje put do kupca.

3. Stvara lojalnost korisnika prema marci – email marketing izravno dolazi do željenog korisnika, te korisnici s interesom uočavaju poruke.

4. Statistika praćenja lako se provodi – želite li saznati pozitivan i negativan odgovor, broj klikova na umetnute linkove, zainteresiranost za kupovinu i ostalo lako ćete utvrditi. Naime vrlo lako se može ustanoviti kakav je bio odaziv na poslane email poruke. Dostupne su statistike koje opisuju performanse poslanog emailinga, uključujući i vizualni prikaz postotka likova na linkove u poslanoj poruci,

5. Garantirani rezultati – osim što je brz, mjerljiv je i učinkovitosti na način da svaka obavljena emailing kampanja donosi rezultate pogotovo ako iza svake email marketing kampanje provedite tzv. follow up. Točnije telefonskim pozivima potaknite ponovni interes za poslanom email porukom i dogovorite sastanak.

SPAM – negativna strane email marketinga

Email marketing nije savršena usluga i osim što osigurava mnoge prednosti jedan nedostatak je neizbježan – barem u maloj količini, a to je SPAM. Spam je definiran kao slanje velikog broja emailova na adrese čiji vlasnici nisu suglasni sa primanjem. Problem je u kompanijama koje se ilegalno bave slanjem spamova i tako diskreditiraju one koje se legalno bave email marketingom. Važno je da vaš klijent bude suglasan s primanjem reklama, newslettera i ostalih sadržaja koje prima emailom. Prijavite spam poruke vrlo je jednostavno. Ukoliko učestalo primate spam, posjetite web stranicu SpamCop gdje možete izvršiti prijavu. Nakon svake prijave spama prijava se dalje prosljeđuje do lokalnog ISP-a, koji dalje poduzima određene sankcije protiv počinitelja. ISP je firma koja omogućava spajanje na internet kao što su u Hrvatskoj npr. CarNET, TCom, VIPNet, Vodatel …itd.

www.mojbiz.com


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.