Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Želite li saznati tajne vrhunske usluge?

Već dvanaestu godinu za redom, Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. Ove je godine, pod pokroviteljstvom grada Zagreba, Mystery shopping dan fokusiran na primjere iz maloprodaje, a poprimio je i regionalni karakter te smo ponosni što će nam se pridružiti i kolege iz Slovenije. Kupnjom ulaznice za našu konferenciju, moći ćete besplatno posjetiti i konferenciju u Ljubljani na istu temu, ali s drugim govornicima i novim iskustvima.

Maloprodaja, kao vrlo specifična grana po pitanju velike fluktuacije kupaca te često i zaposlenika, posebno je interesantna za proučavanje kroz perspektivu kvalitete usluge. Izrazito je izazovno održavati željenu razinu kvalitete usluge u turbulentnoj svakodnevici, ali s druge strane, iz takvih iskustava možemo najviše naučiti. Ključne vještine o tome kako biti fleksibilan i dobro reagirati na tržišne promjene te zadržati kupce zadovoljnima i lojalnima, potrebno je stalno unapređivati. Odlični govornici nam svojim iskustvima i znanjima svakako mogu u tome pomoći.

Premijerno će se prezentirati rezultati regionalnog istraživanja GUEST (mjerenje kvalitete usluge u regiji) provedenog 2015. godine te rezultati istraživanja „Iš’o medo u dućan” (mjerenje kvalitete usluge u maloprodaji u Hrvatskoj) provedenog ove godine.

Biti će vrlo interesantno poslušati iskustva iz Švedske, koja će nam prenijeti direktorica i vlasnica najveće Mystery shopping agencije u Švedskoj te osnivačica MSPA Europe, stručnog udruženja mystery shopping agencija. Reći će nam kako uslugu i prodaju unapređuju velike tvrtke kao što su Acne, Camper, H&M i Lush.

Konferencija ima za cilj dati sudionicima mnogobrojne primjere uspješnih metoda za unapređenje prodaje kroz kvalitetu usluge koju zahtjeva današnji kupac. Sudionici će također prisustvovati i godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge.

Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem poboljšanju kvalitete usluge u Hrvatskoj.

Na konferenciji očekuju 100-tinjak sudionika.

Nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji!

PROGRAM 12. Mystery Shopping dana

„Kvaliteta usluge u maloprodaji”

8. ožujka 2016., hotel Antunović, Zagreb

Program 8. ožujka:

08:30 – 09:00 Registracija i kava

09:00 – 09:15 ISTRAŽIVANJE GUEST + „Išo medo u dućan” prezentacija; Željka Bakmaz, voditeljica projekata, Heraklea d.o.o.

09:15 – 09:20 DODJELA GODIŠNJE NAGRADE ZA POSVEĆENOST KVALITETI USLUGE

09:20 – 09:50 Psihologija današnjeg kupca – kako zadovoljiti visoka očekivanja; Iva Maksimović, konzultatnt, edukacijski partner Ramiro d.o.o.

09:50 – 10:20 Mystery Shopping – the tool for developing customer service and sales; Veronica Karlson, direktorica i vlasnica, Better Business World Wide Sweeden – PREDAVANJE NA ENGLESKOM JEZIKU

10:20 – 10:40 CASE STUDY – Guess & Watch centar – Kako prodati luksuzan proizvod; Ivana Perus Majcan, voditelj brenda i asistent direktora i Dina Brkić, voditeljica maloprodaje, Pandan d.o.o.

10:40 – 11:00 PAUZA za kavu

11:00 – 11:20 CASE STUDY – Pan Pek – Kvaliteta usluge u visokofrekventnim prodavaonicama; (ČEKAMO POTVRDU GOVORNIKA)

11:20 – 11:40 CASE STUDY – Gorenje – Kako zadovoljiti očekivanja kupaca; Aleksandra Ivljev, stručni suradnik za marketing, Gorenje Zagreb d.o.o.

11:40 – 12:00 CASE STUDY – NARODNE NOVINE; Bojan Vinek, rukovoditelj korporativnih komunikacija, Narodne novine d.d.

12:00 – 12:20 CASE STUDY (ČEKAMO POTVRDU GOVORNIKA)

12:20 – 13:00 RADIONICA – Dodatnom prodajom do boljih rezultata i zadovoljnih kupacaTomislav Bekec, ARGO Zagreb d.o.o.

13:00 – 14:00 RUČAK I DRUŽENJE

MODERATORI: Sanja Gomuzak i Željka Bakmaz

KOTIZACIJA: 600,00 kn + PDV (kotizacija vrijedi za oba dana i prenosiva je na drugu osobu!)

Prvih pet prijava dobiva gratis 5 poziva tajnih kupaca Vašoj tvrtci!

SVOJE MJESTO OSIGURAJTE OVDJE:https://goo.gl/tRP0Yy


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.