Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Žene kao pokretači promjena u poslovnom svijetu

Filaks i Incremedia pozivaju vas na konferenciju Žene – pokretači promjena koja će se održati 3. ožujka 2010. godine u hotelu Panorama u Zagrebu pod pokroviteljstvom Gordane Sobol, predsjednice Odbora za ravnopravnost spolova Hrvatskog sabora. Cilj konferencije je istaknuti ulogu žena na današnjoj poslovnoj, ekonomskoj i političkoj sceni te ih osnažiti za još veći angažman na tim poljima, pokazati pozitivne primjere i osigurati usavršavanje na različitim područjima.

Filaks i Incremedia pozivaju vas na konferenciju Žene - pokretači promjena koja će se održati 3. ožujka 2010. godine u hotelu Panorama u Zagrebu pod pokroviteljstvom Gordane Sobol, predsjednice Odbora za ravnopravnost spolova Hrvatskog sabora. Cilj konferencije je istaknuti ulogu žena na današnjoj poslovnoj, ekonomskoj i političkoj sceni te ih osnažiti za još veći angažman na tim poljima, pokazati pozitivne primjere i osigurati usavršavanje na različitim područjima.

Konferencija je namijenjena primarno ženama, ali i muškarcima koji surađuju sa ženama ili ženskim timovima.

Na konferenciji će nastupiti mnogi priznati stručnjaci kako bi sudionicima prezentirali primjere iz uspješne prakse i savjetovali s područja menadžmenta, poslovne komunikacije, marketinga, odnosa s javnošću, poduzetništva, upravljanja stresom itd. Predavači su: dr.sc. Velimir Srića, dr.sc. Saša Petar, Kristina Horbec, MBA, mr.sc. Sonja Prišćan, mr.sc. Jasenka Gojšić, mr.sc. Elvira Mlivić Budeš, Ines Bezjak Kožnjak, Marina Ralašić i Nenad Trajkovski. Moderator konferencije je Lamija Alečković.

Zanimljivosti o zaposlenim ženama:

• Žene žele učiti od drugih žena.
• Žene žele mentorice i pomoć drugih žena.
• 2002. godine je u Japanu je bilo 5 puta više poduzetnika nego poduzetnica.
• Istraživanja pokazuju da poslodavci žene opisuju kao odane, uspješnije u komunikaciji, poslušnije, sklonije timskom radu.
• Žene više razmišljaju i brinu o međuljudskim odnosima na poslu.
• U Kanadi se od 1981. go 2001. godine broj poduzetnica povećao za 208%.
• Rušenje stereotipa o ženama u poslovanju najbrže se odvija u Europi, a u tradicionalnim zemljama poput Kine i Japana vrlo je mali broj visoko pozicioniranih žena.
• U Velikoj Britaniji žene zarađuju 72% zarade muškaraca, a 200 najvećih poduzeća ima tek 10% žena u upravnim odborima

Zašto su žene pokretači promjena?

• U godini krize Nobelovu nagradu za ekonomiju primila je žena, američka ekonomistica Elinor Ostrom.
• Časopis Lider u suradnji s Poslovnom.hr istražio je da su žene povećale upravljačku moć usprkos recesiji. Na listi najuspješnijih predsjednica uprava ove godine je 21 novo ime, a 22,9 milijardi eura kapital je 263 tvrtke kojima upravlja ili ih nadzire 300 najmoćnijih žena.
• Prema najnovijim podacima marketinški stručnjaci danas prepoznaju žene kao posebno atraktivnu ciljnu skupinu, jer u razvijenim zemljama žene sudjeluju s oko 40% u ukupnom BDP-u te su odgovorne za gotovo 80% svih odluka o kupovini.
• Najnovija istraživanja pokazuju da žene u Sjedinjenim Američkim Državama utječu na kupovinu računalne opreme u 66% slučajeva, na kupovinu automobila u 60% slučajeva te su vlasnice 89% svih novih bankovnih računa.
• Časopis The Economist je objavio podatak da su djevojčice danas postižu bolje rezultate u školi od dječaka, a veći je broj žena nego muškaraca koji završavaju fakultete. U Sjedinjenim Američkim Državama na svakih 100 muškaraca koji upišu fakultet dolazi oko 140 žena, dok ih je u Švedskoj čak 150.
• Agencija Boston Consulting Group provela je istraživanje koje je donijelo podatak da žene zarade 78 centi na svaki američki dolar koji danas zaradi muškarac. Neovisno o toj činjenici, žene utječu na najveći broj obiteljskih kupovina.
• Časopis Peoples’s Daily Online objavio je da u Kini 22,7% udatih žena samostalno donose odluke pri kupovini kuća, automobila i ostalih vrijednosti, dok 77,3% navedenih odluku donose u dogovoru sa suprugom.
• Texas A&M University’s Real Estate Center potvrđuje da su žene danas ambicioznije i optimističnije što se tiče budućnosti te zarađuju značajno više od generacije njihovih majki. Prema njihovim podacima, 22% prodanih kuća u 2006. godini u Americi kupile su neudate žene, za razliku od 14% koliko je zabilježeno 1995. godine.

Više informacija o konferenciji možete saznati na www.filaks.hr, no zgodno je napomenuti da sve sudionike konferencije očekuju i dodatni darovi: multimedijski e-tečaj “Upravljanje stresom na radnom mjestu”, priručnik Marketinški vodič 4 te popust 15% na programe usavršavanja Poslovnog učilišta Filaks i otvorene seminare.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.