Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Životni troškovi u veljači porasli 0,11 posto

Sindikalna košarica minimalnih životnih troškova četveročlane obitelji u veljači je iznosila 6.672,76 kuna, što je 0,11 posto više nego u siječnju, izvijestili su danas Nezavisni hrvatski sindikati (NHS)…

Sindikalna košarica minimalnih životnih troškova četveročlane obitelji u veljači je iznosila 6.672,76 kuna, što je 0,11 posto više nego u siječnju, izvijestili su danas Nezavisni hrvatski sindikati (NHS)…

Prosječna neto plaća za prosinac, koja je isplaćena u siječnju, iznosila je 5.450 kuna, te je bila niža od plaće za prethodni mjesec za čak 134 kune zbog prestanka isplata božićnica te povrata poreza na zadnjoj plaći u godini.

Kako do 20 posto koji fali?

Prosječna neto plaća pokrivala je 81,68 posto košarice, što je za 2,09 posto manje nego prethodnog mjeseca.

Uključe li se u košaricu troškovi za iznajmljivanje stana, košarica za podstanarsku obitelj iznosila bi 8.524,57 kuna, a pokrivenost prosječnom neto plaćom bila bi 63,93 posto.

Košarica za domaćinstvo s dvoje umirovljenika u Zagrebu iznosi 3.617,42 kune, što je za 0,15 posto više nego u siječnju. Prosječna mirovina, isplaćena u veljači za siječanj, iznosila je 2.162,73 kune tako da je pokrivenost košarice mirovinom bila 59,79 posto, što je za 0,13 posto manje u odnosu na siječanj.

Gotovo pola košarice odlazi na – hranu!

Udio hrane u sindikalnoj košarici iznosio je 39,7 posto, kao i prethodnih četrnaest mjeseci, napominje NHS.

Najskuplja košarica zabilježena je u Puli (7.188,72 kune) i Vukovaru (7.043,32 kune), dok je najjeftinija bila u Osijeku (6.405,41 kuna) i Splitu (6.344,40 kuna).

Sindikalnom košaricom nisu obuhvaćeni troškovi obrazovanja, njege zdravlja, godišnjeg odmora i sportskih aktivnosti, a također se pretpostavlja da obitelj nema osobni automobil već se koristi isključivo uslugama javnog prijevoza.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.