Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Turizam

Zlatna Slavonija: naglasak na održivom turizmu, eno-gastro ponudi i outdoor aktivnostima

U prošloj godini u Požeško-slavonskoj županiji evidentiran je najveći porast broja noćenja u Hrvatskoj i to za više od 40 posto u odnosu na referentnu i u svim dijelovima naše zemlje rekordnu 2019.

U prošloj godini u Požeško-slavonskoj županiji evidentiran je najveći porast broja noćenja u Hrvatskoj i to za više od 40 posto u odnosu na referentnu i u svim dijelovima naše zemlje rekordnu 2019. Turistički promet u ovoj slavonskoj županiji raste u kontinuitetu, u proteklih šest godina svake godine bilježi dvoznamenkasti rast. O turističkoj ponudi i investicijama razgovarali smo s Majom Jakobović, direktoricom TZ Požeško-slavonske županije.

Kakva su očekivanja za 2023. i što je u fokusu aktivnosti TZ Požeško-slavonske županije?

Iako turizam nije primarni gospodarski cilj ovih krajeva, nego izvrsna nadopuna subjekata kvalitetne ponude, ekspanzija turističkog prometa nastavit će se i ove godine. Veliki interes gostiju za našu destinaciju poznatu pod brendom Zlatna Slavonija utjecao je na investitore pa se tako neke od najvećih investicija u turizam u kontinentalnom dijelu Hrvatske događaju upravo u ovom dijelu naše zemlje. Tako se primjerice uskoro očekuje izgradnja hotela Shhhuma u Velikoj, kupališnom srcu Slavonije, a u ambijentalnom predgrađu Požege otvorit će se i prvi difuzni hotel na ovome području, Zlatni lug. Među vrijednim investicijama su i turističke vile u Lipiku, luksuzno planinsko naselje Zvečevo na Papuku s respektabilnim brojem vila najviše kategorije… Paralelno s porastom broja noćenja rastu i broj i kvaliteta smještajne ponude koja je u zadnjih šest godina udvostručena. Unatoč stalnim otvaranjem novih smještajnih kapaciteta, u cijeloj Slavoniji potražnja je kontinuirano veća od ponude, a projekti poput nedavno otvorenog Muzeja bećarca u Pleternici generiraju dolazak turista u našu destinaciju. 

Maja Jakobović, direktorica TZ PSŽ Autor Borna Subota

Na kojim strateškim odrednicama temeljite razvoj turizma u vašoj destinaciji?

U strateškom razvoju naše destinacije temeljenom na odrednicama Strategije održivog turizma Republike Hrvatske do 2030. u čijem je fokusu zelena transformacija i podizanje kvalitete, nastavljamo s lanjskim uspješnim projektima, ali i pokrećemo nove.

TZ Požeško-slavonske županije projektom Zlatna Slavonija Eno&Gastro prošle je godine predstavila originalan pomak u eno-gastronomiji kroz direktno podizanje kvalitete destinacije, a turistički znalci opisali su ga kao odlični primjer kako se strateški razvija destinacija. I u 2023. nastavljamo s novim izazovima u eno-gastro ponudi i nećemo se zadržati samo na ponudi hrane i pića. Među novim projektima koje pripremamo je i Zlatna Slavonija Outdoor koji će istaknuti i promicati sve aktivnosti koje ovaj „planinski“ dio Slavonije nudi. Kroz sve aktivnosti ove godine provlačit će se destinacijski brend Zlatna Slavonija, a slogan „doživi“ vezat ćemo uz sve podbrendove kako bismo zaokružili čitavu priču.

Što će najviše utjecati na uspješnost rezultata u vašoj županiji u ovoj godini?

Uz sve bogatiju ponudu i otvaranje novih visokokvalitetnih smještajnih kapaciteta, odnos prema okolišu, dobra prometna povezanost, autentičan doživljaj, vrhunska i u svijetu nagrađivana vina, zdrava hrana koja podrazumijeva lokalne sezonske namirnice i kratak put od polja do stola, gostoljubivi domaćini, sigurnost destinacije…, sve to utječe na dobre rezultate i sve to možemo ponuditi gostima u našoj destinaciji. Od ove godine svakako nam u prilog nam ide i činjenica da smo dio schengenskog područja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.