Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Zračna luka Ibaraki – niskim cijenama uzdrmati japansko nebo

Japanske aviokompanije jedne su od skupljih u svojoj branši. Veliki postotak pri formiranju cijena zrakoplovnih karata otpada na zrakoplovne luke koje su u Japanu skupe, te na taj način istiskuju low-budget kompanije koje bi letjele s nižim cijenama. Zračna luka Ibaraki prva je u Japanu predstavila novi, štedni koncept koji će oboriti cijene letova do ove daleke zemlje.

Japanske aviokompanije jedne su od skupljih u svojoj branši. Veliki postotak pri formiranju cijena zrakoplovnih karata otpada na zrakoplovne luke koje su u Japanu skupe, te na taj način istiskuju low-budget kompanije koje bi letjele s nižim cijenama. Zračna luka Ibaraki prva je u Japanu predstavila novi, štedni koncept koji će oboriti cijene letova do ove daleke zemlje.

Japan ima jedan od najsofisticiranijih i najefikasnijih sustava javnog prijevoza na svijetu. Kombinacija široke mreže željeznica, 12 linija podzemne željeznice, autobusna služba te nekoliko „monorail“ linija sinhronizirani su do savršenstva. Kašnjenja su svedena na sekunde.

Nema Low-Cost kompanija

Po Japanu nije problem putovati, ali problem je do Japana doći. Barem onima koji ne žele dati pravo malo bogatstvo za zrakoplovne karte do “Zemlje izlazećeg sunca.” Japan naime nema Low-Cost kompanija koje za male novce već godinama povezuju zemlje Europe ili SAD-a.

U Japanskom Mitu, glavnom gradu prefekture Ibaraki 85 sjeverno od Tokya, stvari se čini se mijenjaju. Naredba guvernera da se trokatni terminal zračne luke zamijeni jednim katom izazvala je burne reakcije birokracije koja se protivi rezanju troškova i orjentaciji na jeftiniji zračni prijevoz. Jedan lokalni dužnosnik guverneru je čak dao epitet „praznoglavi.”

Prtljagu će Japanci nositi sami?

Ta naredba značila bi eliminaciju ukrcajnih perona te bi se putnici ukrcavali sa asfalta, ispred hangara te čak i nosili ptljagu sami, što je znatno uzdrmalo Japance koji imaju visoku uslužnu svijest.

Tokyo s okolicom broji preko 40 milijuna stanovnika, koji na raspolaganju imaju dvije zračne luke, Naritu za većinu međunarodnog prometa i Hanedu. Zbog toga je pristup metropoli izuzetno težak za manje, niskobudžetne aviokompanije. Stručnjaci smatraju da bi primjer za rješavanje tog problema mogao biti London, koji u svojoj okolici ima dvije zračne luke, Luton i Stansted.

Regija treba prepoznati potencijal

Kao rješenje ovog problema predstavljena je upravo zračna luka Ibaraki iz Mita.  Potpuno novi tip japanske zračne luke, bez skupih popratnih sadržaja, korak je prema ulasku niskobudžetnih kompanija u japansku prijestolnicu. Japanski ekonomisti smatraju da ovakve male luke imaju potencijala za rast.

Za sada Ibaraki će nuditi dva leta na dan: onaj južnokorejskog prijevoznika Asiana Airlines ka Seoulu te let japanskog prijevoznika SkyMark Airlines u Kobe, lučki grad srednje veličine u zapadnom Japanu.

Na otvaranju zračne luke Ibaraki, ministar prometa Seiji Maehara, našao se pod velikim pritiskom, od njega se očekuje da unese puno entuzijazma te da lobira za Ibarki kod velikih avioprijevoznika.

– Neću moliti kompanije da lete do Ibarkija, regija treba učiniti sve da iskoristi aerodrom, – izajvio je Maehara na otvorenju zračne luke.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.