Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

ZŠEM Poslovna akademija – Najava seminara

ZŠEM Poslovna akademija u sklopu Zagrebačke škole ekonomije i managementa organizira razne stručne seminare, treninge, programe i konferencije iz različitih područja poslovanja kao što su: marketing, management, financije, računovodstvo.

ZŠEM Poslovna akademija u sklopu Zagrebačke škole ekonomije i managementa organizira razne stručne seminare, treninge, programe i konferencije iz različitih područja poslovanja kao što su: marketing, management, financije, računovodstvo.

ZŠEM Poslovna akademija u sklopu Zagrebačke škole ekonomije i managementa organizira razne stručne seminare, treninge, programe i konferencije iz različitih područja poslovanja kao što su: marketing, management, financije, računovodstvo.

Ubrzajte kulturalne promjene koristeći Organizational Network Analysis – 04.11.2019., Strojarska cesta 24, Zagreb.

OPIS SEMINARA:

Već je dugo poznato da samo 30% poslovnih transformacija uspije, a prema IBM-u sada se taj postotak još i smanjuje. Zato se prije pokretanja velike poslovne transformacije trebate zapitati: je li mi prihvatljivo imati samo 30% šanse za uspjeh? Odgovor je: naravno da ne!

Stručnjaci se slažu da velike poslovne promjene najviše ovise o organizacijskoj kulturi, tj. načinu života i ponašanja u organizaciji, koji daje odgovor na pitanje: “Kako mi ovdje radimo stvari?”. Također, poznato je da na kulturu najviše utječu pojedinci koji imaju neproporcionalno veći utjecaj na druge zaposlenike. Njih zovemo influenceri.

Srećom, danas postoji provjerena metoda za pronalazak influencera – zove se Organizational Network Analysis (ONA). ONA je tijekom više od 25 godina provjerena na stotinama kompanija diljem svijeta. Dapače, Deloitte je u globalnom istraživanju 2017. otkrio da ONA metodu danas koristi  56% kompanija (od toga 8% kontinuirano, a 48% ju je počelo

PO ZAVRŠETKU PROGRAMA, POLAZNICI ĆE:

  • znati što najviše smeta zaposlenike pri prihvaćanju velikih poslovnih promjena
  • razumjeti logiku Organizational Network Analysis (ONA) projekta u svrhu uspješne poslovne transformacije
  • znati prednosti identifikacije „change agenata“ ONA metodom u svrhu poslovne transformacije, naspram tradicionalnog načina biranja agenata
  • znati glavne korake ONA projekta
  • znati tipične benefite ONA projekta
  • razumjeti važnost adekvatne podrške menadžmenta ONA projektu za njegov uspjeh
  • razumjeti način na koji funkcionira ONA alat tvrtke Maven7 i koji su njegovi output
  • znati napraviti okviran plan ONA projekta za potrebe svoje kompanije

KOME JE PROGRAM NAMIJENJEN:

Seminar je namijenjen svima zainteresiranima za uspješnu provedbu poslovnih transformacija, kao što su: Organizational Change Manager, Cultural Change Manager, Digital Transformation Officer, Chief Digital Officer, HR menadžer, predsjednici i članovi uprava.

POTREBNO PREDZNANJE:

Nije potrebno predznanje.

NAČIN IZVOĐENJA SEMINARA:

Interaktivno predavanje uz vježbu izrade okvirnog prijedloga ONA projekta za kompaniju polaznika.

PREDAVAČ:

Hrvoje Bulat, mag. psych., diplomirao je 2005. među 10% najboljih studenata psihologije Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Dobitnik je i Rektorove nagrade za analizu i prijedloge unapređenja etičkog kodeksa psihologa u primijenjenoj psihologiji.

Ima preko 14 godina iskustva u jednoj od vodećih kompanija u Hrvatskoj u području razvoja poslovanja, te u području razvoja ljudskih potencijala.

Direktor je tvrtke Idealna suradnja, prve tvrtke u Adria regiji za pružanje usluga Organizational Network Analysis (ONA), odnosno analize neformalnih mreža u organizacijama. Idealna suradnja je strateški partner Maven7, svjetske top ONA tvrtke, najpoznatije po podršci poslovnim transformacijama kompanija u rasponu od telekomunikacijskih, preko energetskih do financijskih institucija.

INFORMACIJE I PRIJAVE:

Prijave traju do 01.11.2019. Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 1.899,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara, 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 28.10.2019., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV), a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 28.10.2019.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

Kako uspješno restrukturirati poduzeće – putovanje kroz praktičan slučaj, 08.11.2019., Strojarska cesta 24, Zagreb

OPIS SEMINARA:

Petar Preradović nam je poručio da samo mijena stalna jest. Pogotovo danas se u poslovnom okruženju brzina i posljedice promjena povećavaju. Tvrtke koje nisu spremne ili sposobne prilagoditi se promjenama u njihovom (tržišnom) okruženju jednostavno nestaju. To se odnosi čak i na one tvrtke, koji svoj posao rade dobro, ali to rade predugo. Tvrtke uglavnom pristupaju temeljnim promjenama tek onda, kada su već debelo zakoračili u krizu.

Iako je svaki poslovni slučaj poseban, ipak se mogu identificirati 6 polja (6 P’s) koje treba imati na umu kada govorimo o restrukturiraju poduzeća:

  1. Plan / plan
  2. Partition / organizacijska struktura
  3. Processes / procesi i procedure
  4. Platforms / platforme
  5. People / ljudi
  6. Performance / učinci

Imati plan znači da znate gdje se nalazite i kamo idete. Da biste tamo stigli, morate odlučiti na koji novi način ćete podijeliti rad na raspoložive resurse. Primjena novih  načina uvijek znači i dizajniranje vaših procesa na (potpuno) drugačiji način. Ne samo u svjetlu digitalne transformacije, odgovarajuće platforme će također proći kroz promjene. I najvažnije – ljudi. Pokazalo se, da  je mijenjanje obrazaca ljudskog ponašanja najizazovniji, ali i najzanimljiviji dio u projektima restrukturiranja. Nakon što smo na pametan način uredili prvih 5 polja, uspješnost tvrtke trebala bi se značajno poboljšati. Ipak, kao što je jedan proizvođač guma tvrdio: ‘Power is nothing without control’. Odgovarajućim upravljanjem učincima postavljate temelje za održivi uspjeh vašeg projekta restrukturiranja tvrtke.

U seminaru će na konkretnom primjeru biti pokazani svi koraci unutar 6 spomenutih polja za uspješno restrukturiranje tvrtke.

PO ZAVRŠETKU PROGRAMA, POLAZNICI ĆE:

  • osposobiti se za prepoznavanje potrebe za restrukturiranjem tvrtke
  • moći definirati opseg i sadržaj ‘svojeg’ projekta restrukturiranja poduzeća
  • biti u stanju aktivno se uključiti u vođenje / provođenje projekta restrukturiranja
  • upoznati se sa suvremenim alatima koji se koriste u projektima restrukturiranja
  • upoznati se sa vrlo praktičnim savjetima pri realizaciji restrukturiranja poduzeća, koji ponekad odstupaju od teorije.

KOME JE PROGRAM NAMIJENJEN?

  • svima onima koji se bave restrukturiranjem organizacija ili koji se pripremaju na takav pothvat
  • članovi Uprave, manageri, projektni manageri.

NAČIN IZVOĐENJA SEMINARA:

  • Predavanje na temelju konkretnog poslovnog slučaja
  • Vježbe
  • Q&A

PREDAVAČ:

Dr. Dino Dogan diplomirao je ekonomiju i informatiku 1988. na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Stuttgartu. Iste je godine postao znanstveni asistent na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Stuttgartu. Godine 1993. doktorirao je na Sveučilištu u Stuttgartu s radom “Strateško upravljanje logistikom”.

Iste godine započinje svoju industrijsku karijeru u Alcatelu, gdje tijekom 10 godina zauzima rukovodeće pozicije u logistici, controllingu, financijama i menadžmentu u njemačkoj podružnici Alcatela u Stuttgartu i u Alcatelovom sjedištu u Parizu. Godine 2003. pridružio se Vipnetu u Zagrebu, hrvatskoj podružnici Telekom Austria grupe, kao glavni financijski direktor i član Uprave. 2009. postao je glavni financijski direktor i član Uprave Mobilkom Austria, vlasnika Vipneta, u Beču. Godine 2010. dodatno je imenovan za člana Uprave A1 Telekom Austria, Beč, i bio je odgovoran za najveće spajanje dviju tvrtki u Austriji – Mobilkom Austria i Telekom Austria. Za uspješnu integraciju dobio je europsku nagradu Change Communication Award. Početkom 2011. radio je s Boston Consulting Group-om kao viši savjetnik. Iste je godine preuzeo poziciju glavnog financijskog direktora i člana Uprave Hrvatskog Telekoma, hrvatske podružnice Deutsche Telekom grupe. 2014. imenovan je glavnim direktorom tvrtke Europlakat, članicom JCDecaux grupe.

Danas je generalni direktor tvrtke Macaklin d.o.o., koju je osnovao 2008. godine sa sjedištem u Zagrebu. Tvrtka se bavi poslovnim savjetovanjem i design managementom. Također je dekan Luksemburške poslovne škole u Luksemburgu i savjetnik jedne zapadnoeuropske vlade.

INFORMACIJE I PRIJAVE:

Prijave traju do 07.11.2019. Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 1.899,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara, 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 01.11.2019., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV), a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 01.11.2019.)*

*Popusti se ne zbrajaju.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.