Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

„Moja društvena mreža čuva okoliš, štedi novac i smanjuje gužve u prometu“

Krenete li u jutro, oko 8 sati iz zapadnog dijela Zagreba prema centru grada sasvim sigurno naići ćete na gužvu, nepreglednu kolonu automobila u kojima uglavnom sijedi po jedan čovjek, vozač. Koliko ste puta razmišljali – ide li ovaj vikend tko prema moru, treba mi prijevoz, ne da mi se voziti autobusom, a putovanje vlastitim automobilom ne uklapa se u moj budžet? Rješenje za ove i slične probleme ponudio je mladi poduzetnik Jure Pavlović u obliku nove društvene mreže RidesBook.

Krenete li u jutro, oko 8 sati iz zapadnog dijela Zagreba prema centru grada sasvim sigurno naići ćete na gužvu, nepreglednu kolonu automobila u kojima uglavnom sijedi po jedan čovjek, vozač. Koliko ste puta razmišljali – ide li ovaj vikend tko prema moru, treba mi prijevoz, ne da mi se voziti autobusom, a putovanje vlastitim automobilom ne uklapa se u moj budžet? Rješenje za ove i slične probleme ponudio je mladi poduzetnik Jure Pavlović u obliku nove društvene mreže RidesBook.

Jure Pavlović mladi je poduzetnik koji je završio studij na Akademiji dramskih umjetnosti. Njegov je životni poziv film, no stjecajem okolnosti okušao se i u poduzetničkim vodama.

Još kao mladić često je znao stopirati kako bi se prevezao do određenih destinacija. Kako sam ističe to mu je bilo jeftinije, a često i brže. No, znalo se dogoditi i da nitko ne stane, a onda nastaju problemi. Upravo stopiranje navelo je Juru Pavlovića prije nekoliko godina na razmišljanje o izradi vlastitog internetskog projekta koji bi ljudima omogućio povezivanje, odnosno udruživanje u svrhu bržeg i jeftinijeg putovanja. Od prije nekoliko dana na internetu možete pronaći stranicu RidesBook.com. Društvena je mreža to čiji je zadatak povezati vas s nekim tko putuje baš kamo i vi.

Razgovarali smo s vlasnikom RidesBooka Jurom Pavlovićem.

1. Kako ste i kada došli na ideju za osnivanje stranice RidesBook.com i što je ona zapravo?

Ideja se zapravo rodila još prije, kada sam kao tinejdžer znao stopirati automobile kako bih se prevezao s jednog mjesta na drugo. To me navelo na razmišljanje o vlastitom projektu. Nekoliko mjeseci istraživao sam slične web stranice u svijetu, a onda sam odlučio da ću pokušati izraditi internetsku stranicu, originalnu društvenu mrežu koja će ljudima omogućiti brzo i jednostavno povezivanje u svrhu bržeg i jeftinijeg putovanja. Kasnije sam shvatio da bi moj projekt mogao biti i društveno koristan jer bi znatno mogao utjecati na smanjenje emisije štetnih plinova iz automobila, ali i na smanjenje prometnih gužvi.

2. Što možete reći o samom tijeku izrade stranice? Što bi istaknuli kao najteži dio?

Obzirom da nisam programer, već se bavim filmom počeo sam tragati za ljudima s kojima bih mogao svoju ideju pretvoriti u stvarni projekt. Mjeseci rada su iza nas, a stranica je od prošloga tjedna dostupna na internetu i u potpunosti funkcionalna. Kada je riječ o problemima istaknuo bih samu izradu, dakle programiranje. Nije jednostavno izraditi stranicu ukoliko niste programer, a imate ograničen budžet i ne možete plaćati renomirane programerske tvrtke. Surađivao sam s različitim ljudima, a obzirom da se nisu svi pokazali stručnim za određene dijelove posla gubio sam dosta vremena. Upravo to istaknuo bih kao najveći problem u samoj realizaciji.

3. RidesBook je na internetu. Kako dalje? Kako će ljudi saznati za RidesBook?

Sada kada je RidesBook na internetu vrijeme je za ozbiljniji marketing i promociju. Obzirom da su sredstva moje tvrtke Sekvenca trenutno ograničena, krenuo sam s relativno jeftinom promocijom putem Facebooka i Google oglasa. Isto tako drago mi je da ste vi kao internetski medij iskazali interes za mojim projektom. Nadam se da će i drugi prepoznati društvenu korisnost mog projekta te ga predstaviti svojim čitateljima. Kako projekt bude rastao i eventualno počeo donositi određenu financijsku korist, tako ću povećavati ulaganja u promociju i započeti s korištenjem raznih drugih marketinških alata.

4. Razmišljate li o investitorima koji bi Vam olakšali početno poslovanje?

O investitorima razmišljam, dakle oni su u ovom stadiju razvoja poželjni. Kada je riječ o investitorima, dodatni kapital bi zasigurno bio vjetar u leđa RidesBooku i njegovom daljnjem razvoju te implementiranju nekih novih ideja, ali poželjni su i određeno znanje i iskustva kako bi projekt zaživio u što boljem svjetlu. Nadalje, projekt je namijenjen globalnom tržištu i uvjeren sam kako će biti dobro prihvaćen u Hrvatskoj ali i šire. Investitor s međunarodnim iskustvima značajno bi pridonio u izlasku na strana tržišta.

5. Namjeravate li nekoga zaposliti?

Moja tvrtka Sekvenca, koja je vlasnik RidesBooka vjerojatno će u bliskoj budućnosti zapošljavati. Sada kada je stranica dostupna korisnicima možemo vrlo brzo računati na određeni feedback koji će nam svakako biti smjernica za daljnji razvoj, koji će izroditi potrebu za novim zaposlenicima. No, trenutno projekt moram „osoviti na noge“ sam uz pomoć kolega. Troškovi početnog poslovanja ne dopuštaju mi trenutno zaposlenje, no čim se ukaže prilika Sekvenca će otvoriti novo radno mjesto.

6. Rezimirajte nam – zašto koristiti RidesBook?

Dakle, RidesBook je društvena mreža koja korisnicima omogućava umrežavanje radi bržeg i jednostavnijeg putovanja, a društvu u cjelini pomaže u smanjenju emisije štetnih plinova iz automobila i prometnih gužvi. Dakle, cilj je postići da ljudi koji putuju, ne putuju sami svojim automobilom već se umrežavaju, upoznaju druge ljude koji putuju u njihovom smjeru te tako putuju jeftinije i ekološki prihvatljivije.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.