Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

39% Hrvata planira putovati tijekom zime

Posljednje MasterIndex istraživanje kompanije MasterCard® provedeno u listopadu 2015. pokazuje da Hrvati dvostruko više putuju radi odmora nego radi posla (68% u odnosu 32%). Biti doma za praznike je najbolji izbor za građane Hrvatske – 67% ispitanika izjavilo je kako bi svoj odmor voljeli provesti u Hrvatskoj.

U posljednjih godinu dana, 40% ispitanika putovalo je u svjetski poznate destinacije: 15% ispitanika posjetilo je München, 9% ih je posjetilo London, 7% ih je bilo u Rimu, dok je 6% izabralo Pariz.

Kad je riječ o putnim troškovima, 29% ispitanika potrošilo je približno 3.000 kn, dok se trećina ispitanika ne može sjetiti koliko su potrošili na putovanju. Prosječni trošak iznosi 4.000 kn, a  MasterIndex istraživanje pokazalo je da korisnici kreditnih kartica troše više nego korisnici debitnih kartica ili nego oni koji ne koriste kartični način plaćanja.

Hrvatski građani su i dalje lojalni gotovinskom načinu plaćanja prilikom kupnje izvan granica Hrvatske, ali elektronički način plaćanja je pretekao gotovinu prilikom plaćanja smještaja i avionskih karata – 39% ispitanika koristi gotovinu za plaćanje smještaja, kartice koristi 35% ispitanika, PayPal koristi 3% ispitanika i e-bankarstvo koristi 7% ispitanika, što znači da ukupno 45% ispitanika koristi elektronički način plaćanja. Kad je riječ o kupnji avionskih karata, 25% MasterIndex ispitanika plaća ih karticama, 9% koristi gotovinu, 3% koristi PayPal i 5% koristi e-bankarstvo.

Komentirajući rezultate istraživanja u Hrvatskoj, Sanja Žigić, MasterCard Country Manager za Hrvatsku je izjavila: „Korištenje kartica je veoma izraženo, a mogu se primijetiti mali, ali pozitivni i značajni indikatori da građani prepoznaju platne kartice kao najbolje partnere tijekom putovanja. Naš cilj je omogućiti korisnicima kartica da uživaju u istoj razini sigurnosti, brzine i praktičnosti na koju su navikli te istovremeno nuditi pogodnosti, kao što su pristup business lounge prostorima u zračnim lukama i posebnim ponudama, koje čine nezaboravna iskustva na putovanju.“

MasterIndex istraživanje je pokazalo da većina ispitanika percipira MasterCard kao najbolje prihvaćenu karticu (79% ispitanika) i najsigurniju karticu (51%). Ispitanici također smatraju MasterCard kartica omogućuje najpovoljniji tečaj prilikom plaćanja u inozemstvu (40%) i podizanju gotovine s bankomata (32%) pa čak kao i karticu s kojom se ne moraju plaćati naknade u inozemstvu (42%).

Niže naknade na transakcije kreditnih kartica u inozemstvu glavni su motivator Hrvatima za veće korištenje kartice na putovanjima, što je potvrdilo 57% MasterIndex ispitanika. Kao dodatne razloge za sve veće korištenje kartica, ispitanici navode zaštitu protiv neovlaštenog korištenja kartica (51%), transparentnost informacija o korištenju kartica (42%) te nagrade i pogodnosti prilikom korištenja kartica u inozemstvu (35%).

Također, MasterIndex istraživanje je otkrilo da 39% Hrvata planira putovati ove zime, što je 11% više nego prošle godine. Za njih su najatraktivnija putovanja u vrijeme adventa (48%) i Nove godine (28%) u europske destinacije. Mlađi ispitanici (18-29 godina) više su zainteresirani za adventska putovanja nego starije generacije. Putovanja na skijanje su najpopularnija za osobe od 40-49 godina. Putovanja unutar regije i u europske zemlje, ne uključujući advent i Novu godinu, su najprivlačnija starijim ispitanicima (od 50 do 55 godine starosti).

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.