Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

4 tipa novogodišnjih odluka

Postoje četiri tipa novogodišnjih odluka, navodi Psychology Today, a svaki na svoj način vodi povećanju kvaliteta života, temelja za svaku promjenu nabolje.

Vrijeme je za rezimiranje godine koja je na izmaku i donošenje novogodišnjih odluka s ciljem da neke stvari u narednoj godini promijenimo na bolje.

Postoje četiri tipa novogodišnjih odluka, navodi Psychology Today, a svaki na svoj način vodi povećanju kvaliteta života, temelja za svaku promjenu nabolje.

Što god da želite promijeniti u svom životu, bit će vam lakše ako nekoliko odluka donesete odjednom.

1. Više ću se brinuti o sebi i o svom zdravlju

Više vremena za sebe, odlazak na preglede koje dugo odlažete, zdravija hrana, vrijeme za vježbanje…

2. Postići ću više

Sanjate o promjeni karijere, želite više zarađivati od hobija, želite upisati neki tečaj, radite na vlastitom napretku, trenirate više.

3. Pružat ću više

Ovo je najmanje poznata odluka među klasičnim novogodišnjim odlukama, ali ona nije ništa manje važna za podizanje kvaliteta života. Pružite, dajte više sebe i od sebe, volontirajte, uključite se u akcije, donirajte…

4. Više ću se zabavljati

Ovo je pak “najmanje” obećanje koje ljudi obično žele, ali zabava ne znači uvijek nešto veliko. Odlučite da vježbate, jer ćete se tako zabavljati. Odlučite češće putovati. Probajte nove stvari, da biste se zabavili…

Uz ovakve odluke ćete simultano podizati kvaliteta svog života i lakše postići promjene.

Pročitajte još:

Lifestyle

Legenda kaže da će nova godina proteći na isti način kako ju i proslavite. Krajem svake godine prisjećamo se i ponovno proživljavamo trenutke koji...

Lifestyle

Ako zaista želite dostići nove visine, razmislite da zadane ciljeve zapišete na listu papira s većom, snažnijom namjerom i više srca unesite u sam...

Elvira Mlivić Budeš

Ovaj tjedan mi je rođendan. I to nema nikakve veze s poslom kojeg radim, ali ima veze sa svima nama i trenucima kada, na...

Izdvojeno

Da ne bude zabune, taj iznos je procijenjen samo na online kupovinu. To je prema tvrtki Forrester Research, koja je provela istraživanje, povećanje potrošnje...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.