Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

5 metoda za poboljšanje komunikacije

U usporedbi s tehničkim vještinama i iskustvom, komunikacija se možda čini nebitnom, jer većina vjeruje kako je razgovor jednostavna stvar. No komunikacija je ipak nešto više od prenošenja poruke. Bitno je ono što govorite i kako to govorite. Pozitivna komunikacija može ojačati vašu vezu te vam pomoći da napredujete na poslu.

U usporedbi s tehničkim vještinama i iskustvom, komunikacija se možda čini nebitnom, jer većina vjeruje kako je razgovor jednostavna stvar. No komunikacija je ipak nešto više od prenošenja poruke. Bitno je ono što govorite i kako to govorite. Pozitivna komunikacija može ojačati vašu vezu te vam pomoći da napredujete na poslu.

Budite svjesni neverbalne komunikacije

Ovaj tip komunikacije se često krivo ili uopće ne interpretira. Preko 90 posto komunikacije je neverbalno, a nismo ni svjesni koliko nam ona može reći. To uključuje sve od načina na koji smo obučeni i naše frizure, govora tijela, držanja, kontakta očima, pa do cjelokupnog stava i ponašanja. Kada vaše neverbalne vještine nisu usklađene s verbalnima, ljudi vam neće vjerovati bez obzira što kažete. Vjerovat će vašem govoru tijela, koji će nadilaziti riječi.

Slušajte

Polovica komunikacije ima veze sa slušanjem. Ako ne možete slušati, ne možete ni učiti. Osobi koja to može ljudi više vjeruju, što joj u konačnici daje više kontrole.

Budite vjerodostojni

Povjerenje je više povezano s ponašanjem nego komunikacijom. Nemojte tračati, budite osoba od riječi i držite se onoga što vas se tiče.

Tražite povratnu informaciju

Otvorenost prema potencijalnim kritikama pokazuje ljudima da 1. vodite računa o poslu kojim se bavite, te 2. voljni ste promijeniti način na koji radite ako je to potrebno. Ljudi će uglavnom poštovati vašu sposobnost da saslušate kritike, a tražit će i od vas povratnu informaciju, mišljenje ili kritiku.

Recite što mislite

Budite proaktivni jer komunikacija služi samopromociji. No, postoji razlika između nametljivosti i pristojnosti. Uvijek razmislite prije nego se odlučite reći nešto bitno. Zapitajte se:

– tko sluša, a tko bi mogao propustiti ono što govorim?

– za koga je prikladan ovakav način komunikacije?

– je li prikladnije to reći govorom ili pisanim putem?

metro-portal.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.