Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

5 metoda za poboljšanje komunikacije

U usporedbi s tehničkim vještinama i iskustvom, komunikacija se možda čini nebitnom, jer većina vjeruje kako je razgovor jednostavna stvar. No komunikacija je ipak nešto više od prenošenja poruke. Bitno je ono što govorite i kako to govorite. Pozitivna komunikacija može ojačati vašu vezu te vam pomoći da napredujete na poslu.

U usporedbi s tehničkim vještinama i iskustvom, komunikacija se možda čini nebitnom, jer većina vjeruje kako je razgovor jednostavna stvar. No komunikacija je ipak nešto više od prenošenja poruke. Bitno je ono što govorite i kako to govorite. Pozitivna komunikacija može ojačati vašu vezu te vam pomoći da napredujete na poslu.

Budite svjesni neverbalne komunikacije

Ovaj tip komunikacije se često krivo ili uopće ne interpretira. Preko 90 posto komunikacije je neverbalno, a nismo ni svjesni koliko nam ona može reći. To uključuje sve od načina na koji smo obučeni i naše frizure, govora tijela, držanja, kontakta očima, pa do cjelokupnog stava i ponašanja. Kada vaše neverbalne vještine nisu usklađene s verbalnima, ljudi vam neće vjerovati bez obzira što kažete. Vjerovat će vašem govoru tijela, koji će nadilaziti riječi.

Slušajte

Polovica komunikacije ima veze sa slušanjem. Ako ne možete slušati, ne možete ni učiti. Osobi koja to može ljudi više vjeruju, što joj u konačnici daje više kontrole.

Budite vjerodostojni

Povjerenje je više povezano s ponašanjem nego komunikacijom. Nemojte tračati, budite osoba od riječi i držite se onoga što vas se tiče.

Tražite povratnu informaciju

Otvorenost prema potencijalnim kritikama pokazuje ljudima da 1. vodite računa o poslu kojim se bavite, te 2. voljni ste promijeniti način na koji radite ako je to potrebno. Ljudi će uglavnom poštovati vašu sposobnost da saslušate kritike, a tražit će i od vas povratnu informaciju, mišljenje ili kritiku.

Recite što mislite

Budite proaktivni jer komunikacija služi samopromociji. No, postoji razlika između nametljivosti i pristojnosti. Uvijek razmislite prije nego se odlučite reći nešto bitno. Zapitajte se:

– tko sluša, a tko bi mogao propustiti ono što govorim?

– za koga je prikladan ovakav način komunikacije?

– je li prikladnije to reći govorom ili pisanim putem?

metro-portal.hr


Napisao

Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.