Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

7 social media pravila

Do nedavno je jedno od zlatnih pravila poslovanja bila prisutnost u online svijetu putem web stranice, no pojavom društvenih mreža još je važnije postala prezentacija putem Facebooka, Instagrama ili Pinteresta. Svaka od ovih mreža ima svoje zakonitosti i prednosti koje ih čine toliko zanimljivima, ali nekoliko je pravila koja se mogu primijeniti na svaku od njih.

1. Osmislite strategiju i odvojite budžet za nastup na društvenim mrežama te si pružite realne odgovore na pitanja što i u kojem vremenskom razdoblju želite postići. Samo pisanje statusa nikada nije bilo dovoljno. Razmislite o pisanju bloga, snimanju videa, aktivaciji aplikacija/oglasa, …

2. Poštujte pravila i duh društvene mreže na kojoj ste prisutni. Svaka društvena mreža posjeduje svoja pravila o primjerice promociji i oglašavanju. Facebook svakih nekoliko mjeseci uvodi promjene prema poslovnim korisnicima pa je iznimno važno pratiti postavke ili specijalizirane stranice kako biste znali koje su vam funkcionalnosti na raspolaganju, a koje su promijenjene ili ukinute. Facebook zasad nudi najviše mogućnosti poslovnim korisnicima, no ne treba zanemariti ni posebnu zajednicu koja je okupljena na manjim mrežama.

3. Budite korisni i dijelite sa zajednicom kvalitetne informacije i znanje vezane za vaše poslovanje. Nemojte tek iščitavati tuđe statuse i objave. Sudjelujte. Doprinosite. Pri tome nemojte spamati to jest gušiti kanale nepotrebnim objavama samo radi postizanja njihovog broja. Sjetite se da je kvaliteta uvijek ispred kvantitete.

4. Odgovarajte na upite brzo, barem u roku od 60min od postavljanja upita. Jer pažnja je čudna stvar, brzo odluta dalje.

5. Budite transparentni. Ako se od vas očekuje stav o određenoj stvari, razmislite tri puta prije postanja i konzultirajte se prije postanja s nadređenima. Jednom napisano na internetu, zauvijek ostaje na internetu.

6. Budite relevantni i fikcije ostavite za vrijeme uz fantasy film i kokice.

7. Analizirajte trendove komunikacije na vlastitoj stranici/profilu i budite aktivni kada je aktivna i vaša ciljna skupina na određenoj društvenoj mreži. Nema smisla da pišete onda kada to nitko neće uočiti.

www.ambrela.hr

[email protected]


Marina Karamatić Sopić, managing partner Ambrela komunikacija, agencije za Odnose s javnošću i organizaciju događaja

Ekonomija

Za logističke tvrtke ključni su održivost i inovativnost kako bi ostale otporne i konkurentne na takve promjene.

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Financije

Nova godina, novi uvjeti za odlazak u mirovinu  – zvuči kao loš novogodišnji dar, zar ne?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.