Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

7 trendova u marketingu za 2023. koji će dominirati

Strategije i trendovi marketing sadržaja nastavljaju se razvijati iz godine u godinu i, da biste bili  relevantni, morate biti u toku.

Strategije i trendovi marketing sadržaja nastavljaju se razvijati iz godine u godinu i, da biste bili  relevantni, morate biti u toku.

U 2023. sfera marketing sadržaja nastavit će se širiti i mijenjati s marketinškim tehnikama kompanija. U ovisnosti od ciljeva vaše organizacije, postoji nekoliko novih i tekućih trendova marketing sadržaja koje možete iskoristiti da biste redefinirali svoju strategiju.

Slijede trendovi koji oblikuju marketing sadržaj u 2023. i kako vaša kompanija može da ih iskoristi da dopre do svoje ciljne publike.

1. Interaktivni marketing sadržaj

Prema marketinškim stručnjacima, korištenje interaktivnog marketing sadržaja je odličan način da se vaša publika angažira. S interaktivnim sadržajem, možete privući pažnju ciljne publike i učiniti ih tako da duže ostanu na vašoj web stranici. Pored toga, takav sadržaj angažira posjetitelje, omogućavajući vam da steknete vrijedne uvide o tome tko su i što im je potrebno, odnosno što žele. Zauzvrat, možete koristiti uvide koje prikupite da biste ih ciljali, kreirali potencijalne klijente, pa čak i pretvorili te potencijalne klijente u prodaju.

Možete koristiti interaktivni sadržaj u e-knjigama, izvještajima ili vodičima s uputstvima tako što ćete uključiti dijelove ili animacije na koje se može kliknuti i proširiti. Istraživanja pokazuju da interaktivna infografika pruža lako razumljive informacije i smjernice za potencijalne i postojeće korisnike.

2. Stavite naglasak na bolje iskustvo sadržaja

Iskustvo sa sadržajem (CKS) je još jedan kritičan trend koji oblikuje industriju marketing sadržaja 2023. I dobro je poznata činjenica da se preferencije kupaca stalno mijenjaju – bilo prema tipu sadržaja pretrage ili načinu na koji im se sadržaj predstavlja.

Da bi vaš brend efikasno iskoristio ovaj trend, vaši trgovci moraju biti u toku o tome što je klijentima potrebno kako bi razvili bolje i sveobuhvatno iskustvo sadržaja. Također, vaš marketinški tim treba kreirati narativ bez premca i koji može iskoristiti diljem svijeta kako bi ponudio privlačnu i dosljednu razmjenu poruka. U 2023. trendovi marketinga sadržaja se pomjeraju prema boljem iskustvu sadržaja.

3. Iskoristite optimizaciju pretraživača (SEO) za povećanje konverzija

Stvaranje puno sadržaja nije dovoljno kako bi privukli potencijalne klijente na vaše web stranice i uvjerite ih da kupe proizvode ili usluge koje nudite. Kao rezultat toga, SEO optimizacija je nastavila biti jedan od trendova koji oblikuju marketing sadržaj čak i u 2023. Kreiranjem SEO optimiziranog sadržaja, možete povećati rangiranje web stranica brenda na stranicama rezultata pretraživača. To olakšava potencijalnim klijentima koji traže vaše proizvode i usluge da vas pronađu.

4. Virtualna stvarnost (VR)

Virtualna stvarnost je još jedan trend koji ometa marketing sadržaj u 2023. i koji vaš brend treba uzeti u obzir. Prema stručnjacima iz industrije, VR će vjerojatno biti više u 2023. kako bi poboljšao korisničko iskustvo. Umjesto da koristite pisanu riječ za pojašnjavanje, primjerice korištenja vašeg proizvoda, VR vam omogućava da točno to i pokažete korisnicima što. To će vjerojatno biti korisnije i lakše za vašu ciljnu publiku da razumije i povjeruje jer će vidjeti što nudite umjesto da čuju puke narative.

5. Strategije personalizacije i hiperpersonalizacije

U 2023. marketinški stručnjaci će iskoristiti marketing putem e-pošte kroz prilagođene kampanje za razmjenu poruka kako bi generirali potencijalne klijente i povećali angažman kupaca. Kako klijenti doživljavaju ovo standardno prilagođavanje, kompanije neprestano traže nove i bolje strategije da pokažu svoje razumijevanje kupovine.

Dakle, što je značenje hiperpersonalizacije? Relativno novi koncept i trend industrije marketing sadržaja proširuju se dalje od samo upućivanja na kupca. Umjesto toga, hiperpersonalizacija se oslanja na preferencije i potrebe kupaca. Jednostavno rečeno, hiperpersonalizacija je strategija marketing sadržaja usredotočena na podatke koje koristi umjetna inteligencija (AI), podatke, automatizaciju i analitiku za generiranje prilagođenih interakcija s klijentima i potencijalnim klijentima.

6. Video sadržaj

U nedavnoj prošlosti, video sadržaj je stekao ogromnu popularnost u marketing sadržaju na mreži, pokazujući efektivne rezultate. Očekuje se da će se trend zadržati i 2023. godine, dobivajući još veću popularnost na različitim online platformama. Na sreću, kreiranje video sadržaja je relativno lakše i isplativo jer su dostupni brojni alati za video produkciju.

Istraživanja pokazuju da klijenti i potencijalni klijenti izuzetno dobro reagiraju na video sadržaj jer brzo privlače njihovu pažnju. Drugi razlog za efikasnost marketing video sadržaja je mogućnost da se klijentima pruži personalizirani i dublji oblik veze.

7. Korištenje empatične strategije marketing sadržaja

Od pojave pandemije i dalje, kreatori sadržaja morali su redefinirati svoje marketinške strategije kako bi potrošače postavili u centar svojih marketinških pristupa. Da bi trgovci uspjeli ovim pristupom, prvo moraju da vizualizirati univerzum očima svojih klijenata. Zatim, moraju iskoristiti svoja otkrića da razviju odgovarajuću strategiju sadržaja koja ispunjava njihove potrebe.

Također, ohrabrite svoj marketinški tim da se angažira s ciljnom publikom vašeg brenda kao ljudi, a ne samo kao potencijalni kupci, navodi Forbes.

Pročitajte još:

Poduzeća

Od Infobipovog puta od startupa do jednoroga, do gradnje globalnog startupa i najveće coworking zajednice u regiji – Amir Babović, suosnivač Wespa Spaces i...

Marketing i prodaja

Kako uvjeriti ljude da ste najbolji za ono što im je potrebno i kako uspješno reklamirati svoj posao?

Poduzeća

PlanRadar, softver za digitalnu dokumentaciju i komunikaciju u građevinskoj industriji kojeg koristi više od 120 000 profesionalaca diljem svijeta, ostvario je ostvario je stabilan...

Poduzeća

Inovativnim i kvalitetnim HR praksama Procter & Gamble ponovno je zadovoljio kriterije nezavisnih HR stručnjaka te tako obnovio titulu nositelja certifikata Poslodavac Partner.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.