Cilj konferencije je istaknuti ulogu žena na današnjoj poslovnoj, ekonomskoj a i političkoj sceni te ih osnažiti za još veći angažman na tim poljima, pokazati pozitivne primjere i osigurati usavršavanje na različitim područjima.
Na konferenciji će nastupiti mnogi priznati stručnjaci kako bi sudionicima prezentirali primjere iz uspješne prakse i savjetovali s područja menadžmenta, poslovne komunikacije, marketinga, odnosa s javnošću, poduzetništva, upravljanja stresom itd. Predavači su dr.sc. Velimir Srića, dr.sc. Saša Petar, Kristina Horbec, mr.sc. Sonja Priščan, mr.sc. Jasenka Gošić. mr.sc. Elvira Mlivić Budeš, Ines Bezjak Kožnjak i drugi.
80 posto odluka u kupovini donose žene
Zanimljivost je to što prema najnovijim podacima marketinški stručnjaci danas prepoznaju žene kao posebno atraktivnu ciljnu skupinu, jer u razvijenim zemljama žene sudjeluju s oko 40 posto u ukupnom BDP-u te su odgovorne za gotovo 80 posto svih odluka o kupovini.
Također najnovija istraživanja pokazuju da žene u Sjedinjenim Američkim Državama utječu na kupovinu računalne opreme u 66 posto slučajeva, na kupovinu automobila u 60 posto slučajeva te su vlasnice 89 posto svih novih bankovnih računa
Kćeri zarađuju više nego majke
A kako su se stvari promijenile potvrđuje istraživanje koje je napravio Texas A&M University’s Real Estate Center. Ono pokazuje da su žene danas ambicioznije i optimističnije što se tiče budućnosti te zarađuju značajno više od generacije njihovih majki. Prema njihovim podacima, 22 posto prodanih kuća u 2006. godini u Americi kupile su neudate žene, za razliku od 14 posto koliko je zabilježeno 1995. godine.
Konferencija je namijenjena primarno ženama, ali i muškarcima koji surađuju sa ženama ili ženskim timovima, a prijave se vrše putem e-maila: [email protected] ili tel/faxa: 01 2430 850.