Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Žene – novi pokretači ekonomskih promjena u svijetu

Uloga žene u društvu i poslovanju se promijenila. Zanimljivo je to da je u godini krize Nobelovu nagradu za ekonomiju primila žena, američka ekonomistica Elinor Ostrom. Kako bi što bolje sagledali situaciju o ulozi žena u poslovanju, Filaks i Incremedia organiziraju konferenciju Žene – pokretači promjena koja će se održati 3. ožujka 2010. godine u hotelu Panorama u Zagrebu.

Uloga žene u društvu i poslovanju se promijenila. Zanimljivo je to da je u godini krize Nobelovu nagradu za ekonomiju primila žena, američka ekonomistica Elinor Ostrom. Kako bi što bolje sagledali situaciju o ulozi žena u poslovanju, Filaks i Incremedia organiziraju konferenciju Žene - pokretači promjena koja će se održati 3. ožujka 2010. godine u hotelu Panorama u Zagrebu.

Cilj konferencije je istaknuti ulogu žena na današnjoj poslovnoj, ekonomskoj a i političkoj sceni te ih osnažiti za još veći angažman na tim poljima, pokazati pozitivne primjere i osigurati usavršavanje na različitim područjima.

Na konferenciji će nastupiti mnogi priznati stručnjaci kako bi sudionicima prezentirali primjere iz uspješne prakse i savjetovali s područja menadžmenta, poslovne komunikacije, marketinga, odnosa s javnošću, poduzetništva, upravljanja stresom itd. Predavači su dr.sc. Velimir Srića, dr.sc. Saša Petar, Kristina Horbec, mr.sc. Sonja Priščan, mr.sc. Jasenka Gošić. mr.sc. Elvira Mlivić Budeš, Ines Bezjak Kožnjak i drugi.

80 posto odluka u kupovini donose žene

Zanimljivost je to što prema najnovijim podacima marketinški stručnjaci danas prepoznaju žene kao posebno atraktivnu ciljnu skupinu, jer u razvijenim zemljama žene sudjeluju s oko 40 posto u ukupnom BDP-u te su odgovorne za gotovo 80 posto svih odluka o kupovini.

Također najnovija istraživanja pokazuju da žene u Sjedinjenim Američkim Državama utječu na kupovinu računalne opreme u 66 posto slučajeva, na kupovinu automobila u 60 posto slučajeva te su vlasnice 89 posto svih novih bankovnih računa

Kćeri zarađuju više nego majke

A kako su se stvari promijenile potvrđuje istraživanje koje je napravio Texas A&M University’s Real Estate Center. Ono pokazuje da su žene danas ambicioznije i optimističnije što se tiče budućnosti te zarađuju značajno više od generacije njihovih majki. Prema njihovim podacima, 22 posto prodanih kuća u 2006. godini u Americi kupile su neudate žene, za razliku od 14 posto koliko je zabilježeno 1995. godine.

Konferencija je namijenjena primarno ženama, ali i muškarcima koji surađuju sa ženama ili ženskim timovima, a prijave se vrše putem e-maila: [email protected] ili tel/faxa: 01 2430 850.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.