Glavni pružatelji usluga email pošte blokiranjem slike u email poruci, po defaultu smanjili su potencijale e-mail marketinga. U veljači 2010 studija koju je napisao Fingerprint/Litmus pokazuje da sve verzije Microsoft Outlook zajedno čine 43% ukupnog tržišnog udjela primatelja email pošte, no sve blokiraju slike u e-mail poruci defaultu. Još jedna veliki davatelj usluga e-pošte, Gmail, također blokira slike po defaultu.
Rezultat toga je da kada su primatelji otvorili direktnu marketing email poštu, nisu mogli vidjeti slike ako kliknu na automatski generiran link “Kliknite ovdje za pregled slika” link. Neki čak ne pokazuju bilo koji link za slike. Što je još gore, samo neke od e-poruke šalju relevantne tekstove, ostatak email poruka imaju sve sadržaje u slikama.
Savjeti za pisanje uspješnih e-mail marketing poruka
Autor BigFatMarketing bloga predlaže nekoliko savjeta za pisanje uspješnih e-mail marketing poruka, unatoč blokiranju slika.
Prvi je, da se relevantni tekst stavlja u zaglavlje poruke (header) , tako da čitatelji mogu shvatiti osnovnu ideju email pošte.
Drugi je da se uključe alternativni tagovi u slikama npr. naziv tvrtke, proizvodi, sezonski popusti, itd, tako da ih primatelji još uvijek mogu pročitati i u slučaju da se slike ne učitavaju.
Treći je da se napravi e-mail s imenovane slike te da se uključe linkovi za čitatelje kako bi mogli klikati dalje ukoliko su zainteresirani npr. da biste vidjeli slike proizvoda slijedite link.