1.) Na vrijeme obavijestite novinare. Ne šaljite pozivnice mjesec dana prije ili na sam dan konferencije. Nekoliko dana prije, sasvim je dovoljno.
2.) Odaberite adekvatnu lokaciju. Novinarske konferencije često se odvijaju u hotelima, no razmislite i o prostorijama vaše tvrtke. Na taj ćete način novinare pobliže upoznati s vašim radom, a i veće su šanse kako će se fotografije vaše kompanije naći u medijima.
3.) Vrijeme održavanja pressice uvelike utječe na dolazak novinara. Ne zakazujte konferenciju rano ujutro ili kasno navečer. Uzmite u obzir novinarske rokove i vrijeme potrebno za objavu. Pressice se najčešće odvijaju između 11 i 13 sati.
4.) Pripremite se na neugodna pitanja. Sastavite listu mogućih pitanja i odgovora kako ne biste ostali iznenađeni. Novinari ne žele uvijek razgovarati samo o temama koje ste vi predvidjeli.
6.) Organizirajte catering i poklone. Mali znak pažnje razveselit će novinare, a uz njih obavezno pripremite i press materijale (objavu za medije, fotografije, audio i video isječke).
7.) I na kraju, ne sazivajte pressicu za svaku sitnicu jer ćete postići suprotni učinak te će vas mediji izbjegavati kada ćete zaista imati nešto važno za poručiti. Procijenite je li ono što želite komunicirati u interesu medija, ali i javnosti!