Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako privući novinare na pressicu?

Jedan od najpopularnijih načina komunikacije s medijima svakako je novinarska konferencija. Danas vam donosimo savjete kako na nju privući što više novinara te kako ju uspješno organizirati.

Jedan od najpopularnijih načina komunikacije s medijima svakako je novinarska konferencija. Danas vam donosimo savjete kako na nju privući što više novinara te kako ju uspješno organizirati.

1.) Na vrijeme obavijestite novinare. Ne šaljite pozivnice mjesec dana prije ili na sam dan konferencije. Nekoliko dana prije, sasvim je dovoljno.

2.) Odaberite adekvatnu lokaciju. Novinarske konferencije često se odvijaju u hotelima, no razmislite i o prostorijama vaše tvrtke. Na taj ćete način novinare pobliže upoznati s vašim radom, a i veće su šanse kako će se fotografije vaše kompanije naći u medijima.

3.) Vrijeme održavanja pressice uvelike utječe na dolazak novinara. Ne zakazujte konferenciju rano ujutro ili kasno navečer. Uzmite u obzir novinarske rokove i vrijeme potrebno za objavu. Pressice se najčešće odvijaju između 11 i 13 sati.

4.) Pripremite se na neugodna pitanja. Sastavite listu mogućih pitanja i odgovora kako ne biste ostali iznenađeni. Novinari ne žele uvijek razgovarati samo o temama koje ste vi predvidjeli.

6.) Organizirajte catering i poklone. Mali znak pažnje razveselit će novinare, a uz njih obavezno pripremite i press materijale (objavu za medije, fotografije, audio i video isječke).

7.) I na kraju, ne sazivajte pressicu za svaku sitnicu jer ćete postići suprotni učinak te će vas mediji izbjegavati kada ćete zaista imati nešto važno za poručiti. Procijenite je li ono što želite komunicirati u interesu medija, ali i javnosti!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.