Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Zašto vašem brandu treba dobar PR?

U budžetima mnogih tvrtki sljedeće godine se zbog rezanja troškova vjerojatno neće naći odnosi s javnošću odnosno PR (Public Relations).

Prije no što se odlučite na zatvaranje PR odjela ili otkazivanje usluga PR agencija ili uopće razmišljate zašto vam to treba, donosimo vam tri razloga  portala Inc. zašto se odnosi s javnošću ne bi trebali naći na vašoj listi za odstrjel.

PR izgrađuje brand

Kako bi otkrili što je novo, cool i važno, potrošači se često koriste medijima. PR vam može pomoći u stvaranju veze između vašeg branda i potrošača što je naročito korisno tvrtkama koje tek ulaze na tržište.

PR podiže svjesnost

Kako bi privukli potrošače, dopustite im da prvo isprobaju vaš brand. Ako im se sviđa, usmenom će predajom brzo proširiti dobar glas, a PR taj proces može dodatno ubrzati.

PR nisu samo novine

U prošlosti su dobri odnosi s javnošću rezultirali snažnom prisutnošću u tradicionalnim medijima (tisak, TV, radio), no danas se uz njih PR sve više usredotočuje na internet (online mediji, blogovi, društvene mreže) gdje svako ima pravo glasa.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.