Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Zašto vašem brandu treba dobar PR?

U budžetima mnogih tvrtki sljedeće godine se zbog rezanja troškova vjerojatno neće naći odnosi s javnošću odnosno PR (Public Relations).

Prije no što se odlučite na zatvaranje PR odjela ili otkazivanje usluga PR agencija ili uopće razmišljate zašto vam to treba, donosimo vam tri razloga  portala Inc. zašto se odnosi s javnošću ne bi trebali naći na vašoj listi za odstrjel.

PR izgrađuje brand

Kako bi otkrili što je novo, cool i važno, potrošači se često koriste medijima. PR vam može pomoći u stvaranju veze između vašeg branda i potrošača što je naročito korisno tvrtkama koje tek ulaze na tržište.

PR podiže svjesnost

Kako bi privukli potrošače, dopustite im da prvo isprobaju vaš brand. Ako im se sviđa, usmenom će predajom brzo proširiti dobar glas, a PR taj proces može dodatno ubrzati.

PR nisu samo novine

U prošlosti su dobri odnosi s javnošću rezultirali snažnom prisutnošću u tradicionalnim medijima (tisak, TV, radio), no danas se uz njih PR sve više usredotočuje na internet (online mediji, blogovi, društvene mreže) gdje svako ima pravo glasa.

Pročitajte još:

Komunikacija

Analizirajući mnoge uspješne govornike možemo izvući neke karakteristike koje nose svi oni koji nam se u svojim nastupima čine dobrima.

Komunikacija

Smatrate da biste trebali poraditi na PR-u svoje kompanije, ali ne znate gdje biste počeli?

Komunikacija

Za ovogodišnji Grand PRix Hrvatska je udruga za odnose s javnošću primila rekordan broj prijava. Za tu najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u...

Komentari

Stručnjaci u odnosima s javnošću često se susreću s pitanjem – kako mjeriti učinkovitost odnosa s javnošću? Prvi dokument koji se bavi mjerenjem i...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.