Većina ispitanika (78%) je pohađala instrukcije, a svega 22% njih nije imalo potrebu za plaćenom ili besplatnom privatnom podukom.
Od ispitanika koji su pohađali instrukcije, većina (74%) je pohađala plaćane instrukcije. Roditelji, rodbina ili prijatelji podučavali su 19% ispitanika, a svega 6% njih imalo je organizirano dodatnu nastavu u školi.
Najviše ispitanika (68%) instrukcije je pohađalo u domu instruktora, dok su instruktori dolazili u domove četvrtine ispitanika (24%). Za preostalih 9% ispitanika instrukcije su se najčešće održavale u obližnjem kafiću.
Za 83% ispitanika instrukcije su organizirane individualno. Svega 14% ispitanika instrukcije su dobivali u manjim grupama (2 do 3 ljudi), a najmanje njih (3%) u grupama većim od četvero ljudi.
Većina ispitanika (32%) plaćala je instrukcije 50 kuna po školskom satu. Nešto manje njih (29%) za poduku je izdvajala 80 kuna, dok je 12% ispitanika izdvojilo i više od 100 kuna po satu. Petini ispitanika (19%) instrukcije su bile besplatne, a riječ je o ispitanicima koji su instrukcije dobivali od prijatelja ili članova obitelji.
Školski sustav glavni je krivac za instrukcije, navodi 40% ispitanika – 24% onih koji su i sami pohađali instrukcije i 16% onih kojima nisu bile potrebne. Za 39% ispitanika koji nisu pohađali instrukcije takva vrsta edukacije je posljedica lijenosti pojedinaca, dok 31% ispitanika koji su i sami bili korisnici instrukcija, razlog su loša predavanja.
Instrukcije su najpotrebnije srednjoškolcima (79%). Četvrtina ispitanika (24%) pohađala ih je već u osnovnoj školi. Tijekom studija instrukcije je trebalo 42% ispitanika.
Za najčešći uzrok instrukcija navode se prirodni predmeti: matematika (82%), fizika (30%) i kemija (27%).
Od jezika, ‘najproblematičniji’ se pokazao engleski što potvrđuje to 15% ispitanika, dok ih je 5% zatražilo poduke i iz materinjeg jezika. Četvrtina ispitanika (23%) navela je ostale predmete kao što su mehanika, biologija, nacrtna geometrija i slično.