Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Adidas u godini World Cupa očekuje 1,3 milijarde dolara prihoda

Nogomet – dok je za većinu najdraža igra, za neke predstavlja multimilijunski biznis. Tako njemački proizvođač sportske opreme Adidas s nestrpljenjem očekuje Svjetsko prvenstvo u Južnoafričkoj Republici. Upravo bi uz pomoć FIFA World Cupa trebao vratiti impresivne brojke koje su ostvarivali prije krize.

Nogomet - dok je za većinu najdraža igra, za neke predstavlja multimilijunski biznis. Tako njemački proizvođač sportske opreme Adidas s nestrpljenjem očekuje Svjetsko prvenstvo u Južnoafričkoj Republici. Upravo bi uz pomoć FIFA World Cupa trebao vratiti impresivne brojke koje su ostvarivali prije krize.

Adidas očekuje oporavak privrede od najvećeg kolapsa u posljednjih nekoliko desetljeća. Rast se očekuje već ove godine, ali taj trend trebao bi se nastaviti i u idućoj godini.

Rekordi iz 2008.

– Nakon World Cupa bismo mogli doći na razine prodaje iz 2008. godine već u idućoj godini. To neće biti veliki problem, – rekao je za Reuters Herbert Hainer, generalni direktor Adidasa.

Hainer je preuzeo Adidas 2001. godine i odveo ga do rekordne zarade u 2008. godini sa prodajom od 10,8 milijardi eura.

Adidas je drugi najveći proizvođač sportske opreme na svijetu, odmah iza Nike –a. No segment u kojoj je Adidas apsolutni broj jedan jest prodaja opreme koja ima veze s nogometom. Prije recesije, naravno.

Deprecijacija ruske rublje (tvrtkina funkcionalna valuta u Rusiji ) u odnosu na dolar, srozala je Adidasovu bruto dobit za više od 200 milijuna eura prošle godine.

Adidas ove godine očekuje porast prodaje sa 245 milijuna eura, iz 2009. na 400-450 milijuna eura.

Zlatna tržišta Istoka

Nike je nedavno izvijestio o povratku na rast prodaje i dobiti, a to se vidjelo i na njegovim rezultatima na Wall Streetu. U tome najveću zaslugu ima povećanje potražnje, posebno u Kini i Sjedinjenim Državama.

Hainer također puno očekuje od tržišta SAD-a i Kina u idućih pet godina. Uz Indiju i Rusiju, ovo su tržišta na kojima Adidas očekuje snažan uzlet. Prodaja na najvećem svjetskom tržištu, kineskom, podići će se u drugoj polovici godine – prekasno da ostavi vidljiv trag na dobit cijele godine.

– Ne očekujem vidljiv rast u Kini u 2010. godini,- dodao je Hainer za vrijeme razgovora u svom uredu u Herzogenaurach-u, gdje je pokazao novu loptu za Svjetsko nogometno prvenstvo.

Prodaja proizvoda vezanih uz nogomet, dresova, obuće i ostale opreme, ostali su na visokim razinama nakon 27 postotnog rasta u četvrtom tromjesečju, ne uključujući utjecaj valutne fluktuacije.

1,3 milijarde dolara u godini Svjetskog prvenstva

Adidasov plan je ove godine uprihoditi 1,3 milijardi eura od prodaje proizvoda vezanih uz nogomet.

– Čvrsto smo uvjereni da ćemo održati, pa čak i povećati našu vodeću poziciju u pogledu prodaje u nogometu, jer imamo bolje adute, – zaključio je Hainer.

Adidasov prestiž u nogometnom svijetu dobro simbolizira lopta kojom će se igrati utakmice Svjetskog prvenstva. Suci, pomoćno osoblje i 12 reprezentacija nosit će njihovu opremu. Najjači brendovi svakako su aktualni europski i bivši svjetski prvaci, Španjolci i Francuzi, domaćin prvenstva Južnoafrička Republika i naravno Njemačka.

Nike sponzorira 10 timova, a Puma 7.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.