Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Adris grupa: smanjene poslovne aktivnosti turističkog dijela

Adris grupa je u 2019. godini ostvarila ukupni prihod u iznosu od 6,3 milijarde kuna, što je rast od šest posto.

Adris Grupa

Adris grupa je u 2019. godini ostvarila ukupni prihod u iznosu od 6,3 milijarde kuna, što je rast od šest posto. Prihod od prodaje robe i usluga iznosio je 5,4 milijarde kuna i za šest posto je veći u usporedbi s prethodnom godinom. Prihodi ostvareni na inozemnim tržištima veći su za pet posto i iznosili su 1,6 milijardi kuna. Neto dobit iznosila je 506 milijuna kuna, što je rast od 13,4 posto. Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosila 402 milijuna kuna i 31 posto je veća od prošlogodišnje.

Početak 2020. godine obilježen je globalnom epidemiološkom krizom uzrokovanom virusom COVID-19. Posljedica je toga snažan pad gospodarskih aktivnosti u svijetu i u Republici Hrvatskoj. Kako bi očuvao kontinuitet poslovanja, Adris je poduzeo brojne aktivnosti u svim svojim tvrtkama. Gledajući kratkoročno, stavljen je naglasak na likvidnost i optimalizaciju troškova, s ciljem dugoročne održivosti sustava. Sukladno tome, definirani su ciljevi i mjere.

U prvom tromjesečju 2020. godine ukupni prihodi iznosili su 1,22 milijarde kuna, što je rast od dva posto. Prihodi od prodaje roba i usluga iznose 937 milijuna kuna i manji su za pet posto. Neto dobit iznosi četiri milijuna kuna.

CO nastavlja s transformacijom i digitalizacijom poslovanja

Croatia osiguranje i nadalje ima vodeću poziciju na hrvatskome tržištu s ukupnim udjelom od 28,1 posto. Ostvarena je ukupna bruto zaračunata premija Croatia osiguranja u Hrvatskoj u iznosu od 834 milijuna kuna. Konsolidirana bruto zaračunata premija, uključujući i regionalne podružnice, iznosi 984 milijuna kuna.

U prvom tromjesečju 2020. godine Croatia osiguranje ostvarilo je konsolidiranu neto dobit od 119 milijuna kuna, što predstavlja rast od 28 posto. Rezultat za prvo tromjesečje 2020. godine uključuje i jednokratne stavke koje su povoljno utjecale na ostvareni rezultat.  Daljnji proces organizacijske i procesne transformacije poslovanja donosi vidljive pomake u poslovnom rezultatu, a aktivnosti unaprjeđenja poslovanja se nastavljaju. Implementiran je i projekt optimizacije portfelja proizvoda i klijenata, a pokrenute su i inicijative optimizacije troškova. Jedno od strateških usmjerenja tvrtke jest digitalizacija te usmjerenost prema online kanalima. Intenzivno se radi na implementaciji nove, više od 100 milijuna kuna vrijedne tehnološke platforme, koja će u sljedećem trogodišnjem razdoblju zamijeniti dosadašnja IT rješenja i stvoriti uvjete za još bržu isporuku usluga te bolja rješenja za tržište.

Smanjena poslovna aktivnost turističkog segmenta

Zbog pandemije koronavirusa, početkom godine došlo je do smanjenja dolazaka grupa s Dalekog istoka, važnih za poslovanje zagrebačkih hotela. U ožujku je onemogućeno prekogranično kretanje stanovništva, čime su turistički tokovi u potpunosti zaustavljeni, što je vidljivo u rezultatu za ožujak. Booking u ovom trenutku pokazuje da postoji interes za dolaskom gostiju u glavnoj sezoni i posezoni. Kao odgovor na krizu, u turističkom dijelu pokrenute su brojne mjere racionalizacije troškova. Planirane investicije smanjene su na minimum s ciljem čuvanja likvidnosti, uz nastavak pripreme planiranih projekata. Potres u Zagrebu dodatno je utjecao na stanje određenih objekata, stoga će se novim planom investicija redefinirati ulagački prioriteti.

Cromaris ostvaruje 85 posto količinske prodaje na inozemnim tržištima

Cromaris je u prvom tromjesečju 2020. ostvario prodaju od 1.830 tona, što je za tri posto manje nego u prva tri mjeseca prošle godine. Na izvoznim tržištima ostvaren je količinski pad od tri posto, ponajprije kao posljedica utjecaja epidemije koronavirusa u ožujku. Cromaris i nadalje ostvaruje visok udio od prodaje na inozemnim tržištima – 85 posto količinske prodaje i 85 posto prihoda od prodaje. Nastavljen je i trend rasta diferenciranih proizvoda, koji su u prvom tromjesečju činili 48 posto prihoda od prodaje, što je u skladu s Cromarisovom strategijom diferencijacije. Posljedično, zabilježen je i rast prosječnih cijena od jedan posto. Prihodi od prodaje iznose 104 milijuna kuna, što predstavlja rast od dva posto.

Cromaris je u prvom tromjesečju 2020. godine ostvario neto dobit od 4,3 milijuna kuna.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.