Studija provedena na 1000 agencija pokazuje da će taj oblik marketinga procvjetati jer “kada se izuzmu agencije koje će ostati na istoj razini ili s povećanjem od samo jedan posto, samo ih šest posto očekuje da će se prosječna potrošnja njihovih klijenata smanjiti. A kad ste posljednji put vidjeli 94-postotno slaganje agencija diljem svijeta, i u čemu”, stoji u izvještaju.
Dvostruki rast
Brendovi s druge strane predviđaju da će na mobilno oglašavanje potrošiti dvostruko više. Prosječni će se proračun sa 269.000 dolara u 2009. povećati na 679.744 dolara u 2010. godini.
Ti podaci ne čude. Doseg SMS poruka danas prelazi doseg najvećih televizijskih emisija, radija ili interneta. Milijuni SMS poruka svakodnevno kruže među korisnicima mobilnih telefona i zato su one najmoćniji i najdirektniji marketinški alat današnjice.
Inovativna komunikacija
Brojne su mogućnosti za komunikaciju s kupcima; pasivni potrošač postao je prošlost i očekuje se interakcija, izazov i motivacija. Za to služe nagradna pitanja, kvizovi, glasovanja, ankete, mobilni kuponi, skupljanje bodova – time brend dobiva kontinuiranu individualnu komunikaciju sa strankama i korisnicima, što mu je i najveća vrijednost. Tvrtke tako dobivaju trajnu dostupnost klijentima, proširenje ciljane skupine potrošača, pokretanje dijaloga s njima i nadogradnju vlastita portala ili internetske stranice multimedijalnim sadržajima, od kojih ostvaruju prihode, kao i od mobilnog marketinga, čime korist postaje višestruka.