Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Agencijska mreža Euro RSCG Worldwide, od danas, Havas Worldwide

U sklopu procesa rebrandinga s ciljem naglašavanja jednostavnije i transparentnije korporativne strukture i jedinstvene kulture, Havas je preimenovao agencijsku mrežu i sve svoje agencije Euro RSCG Worldwide u Havas Worldwide.

U sklopu procesa rebrandinga s ciljem naglašavanja jednostavnije i transparentnije korporativne strukture i jedinstvene kulture, Havas je preimenovao agencijsku mrežu i sve svoje agencije Euro RSCG Worldwide u Havas Worldwide.

Euro RSCG Zagreb, članica Unex Grupe koja predstavlja ovu najveću agencijsku mrežu na području Hrvatske i regije tako postaje Havas Worldwide Zagreb. U kontekstu u kojem digitalne operacije brišu granice između kreativnosti i medija, ali i unutar samih komunikacijskih disciplina, tehnologija transformira poslovne modele u brojnim sektorima, posebno u oglašivačkoj industriji. Klijenti se danas suočavaju s mnoštvom agencija, stotinama brendova i različitim kulturama, a naša im industrija često ne olakšava poslovanje. Klijenti u svojoj agenciji trebaju naći partnera koji je istinski integriran i djeluje ujednačeno u svim segmentima – medijima, kreativnim i digitalnim rješenjima.

Glavni fokus Havas mreže je isporučiti integrirana rješenja koja postižu veću efikasnost, konzistentnost i vrijednost za svoje klijente. Havas je implementirao jedinstven poslovni model s jednostavnom, jasnom i agilnom strukturom s digitalnim rješenjima u središtu svih aktivnosti i agencija, te integriranim kreativnim i medijskim rješenjima.

David Jones, globalni glavni izvršni direktor Havasa izjavio je: “Prije deset godina, izdvojili smo se kao prva velika komunikacijska kompanija koja je postavila digitalni segment poslovanja u fokus svih naših kreativnih agencija. Postali smo pioniri kroz integraciju kreativnih, medijskih i digitalnih rješenja te nudimo klijentima snažnu kombinaciju kreativne izvrsnosti i inovativnosti. Jedina smo komunikacijska grupa s unificirano brendiranom strukturom i pristupom koji olakšava poslovanje naših klijenata.“

Havas grupa sastoji se od dva glavna brenda: Havas Media, koja uključuje sve globalne medijske agencije i Havas Creative, koja uključuje mrežu Havas Worldwide, mikro mrežu Arnold Worldwide (16 agencija u 15 zemalja na 5 kontinenata) te sve ostale komunikacijske agencije.

Sve Euro RSCG agencije preimenovane u Havas Worldwide

Od danas su sve Euro RSCG agencije preimenovane u Havas Worldwide (316 ureda u 75 zemalja, uključujući Euro RSCG, Euro RSCG Life, Euro RSCG 4D i Euro RSCG WW PR). Mreža Euro RSCG 4D postaje Havas Worldwide Digital, Euro RSCG Life postaje Havas Life dok se Euro RSCG Worldwide PR od sada naziva Havas PR. Tijekom rebrandinga neće doći do promjena u vodstvu kompanije. Slijedom navedenoga Euro RSCG Zagreb, kreativna divizivija Unex Grupe, postaje Havas Worldwide Zagreb.

Generalna direktorica Unex Grupe čija je uz Unex Mediu, Unex Communication i Unex D.O.P. divizija i Havas Worldwide Zagreb, Andrea Šumanovac je izjavila: „Poslovna filozofija Unex Grupe i Havas grupacije jedinstvena je, jer od svojih početaka kroz integraciju kreativnih, medijskih i digitalnih rješenja nudi klijentima jedinstvena rješenja koja im donose rezultate, transparentan i dugoročan partnerski odnos. A ovim procesom Havas Worldwide Zagreb postaje još povezanija sa Havas grupom,i u svim segmentima može klijentima ponuditi dodanu vrijednost i još efikasnija integrirana komunikacijska rješenja korištenjem internacionalnog know-how-a i primjenom globalnih metoda na lokalno tržište.

„ Proces rebrandinga uključuje stvaranje Havas Digital Grupe, novog krovnog brenda koji će djelovati unutar medijskog i kreativnog poslovanja. Havas Digital Grupa je isključivo brend i reflektira Havasovu neprestanu predanost digitalnom poslovanju.

O Havas Worldwide

Havas Worldwide, ranije Euro RSCG Worldwide, je vodeća agencija za integrirane marketinške komunikacije i prva agencija koja je imenovana globalnom agencijom godine od strane magazina Advertising Age i Campaign u istoj godini. Mreža Havas Worldwide sastoji se od 11,000 zaposlenika u 316 ureda u 120 gradova i 75 zemalja. Pruža usluge oglašavanja, marketinga, korporativnih komunikacija te digitalnih i rješenja na društvenim mrežama za klijente među kojima su Air France, BNP Paribas, Charles Schwab, Citigroup, Danone Group, IBM, Kraft Foods, Lacoste, Merck, Pernod Ricard, PSA Peugeot Citroën, Reckitt Benckiser, Sanofi i Volvo. Sa sjedištem u New Yorku, Havas Worldwide je najveća divizija Havas grupe, svjetskog lidera u komunikaciji.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.