Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Ako još niste organizirali uredski parti, ovo bi vam moglo biti korisno

Ako ne možete sudjelovati u aktivnosti, nemojte propustiti priliku zahvaliti zaposlenicima na činjenici da su se potrudili unijeti blagdansku atmosferu i u poslovne prostore.

Ako ne možete sudjelovati u aktivnosti, nemojte propustiti priliku zahvaliti zaposlenicima na činjenici da su se potrudili unijeti blagdansku atmosferu i u poslovne prostore.

Božićni domjenci ili partiji obično su zabavni, ali i obilježeni događajima koje bi nekolicima polaznika sutradan najradije zaboravila. Ako (i) ove godine planirate razveseliti zaposlenike domjenkom ili partijem povodom blagdana, ovo su stvari na koje biste trebali pripaziti, piše MojPosao.

1) Ukrašavanje ureda

Organizirajte sa zaposlenicima zajedničko ukrašavanje poslovnog prostora. Dekoracije možete nabaviti sami ili se možete međusobno dogovoriti da svatko donese par ukrasa od kuće. Ukrašavanje ureda obično protječe u ugodnoj i opuštenoj atmosferi, što je i vama prilika da provedete neko vrijeme u neformalnom druženju sa zaposlenicima.

Ako ne možete sudjelovati u aktivnosti, nemojte propustiti priliku zahvaliti zaposlenicima na činjenici da su se potrudili unijeti blagdansku atmosferu i u poslovne prostore.

Pripazite i na sigurnost. Ozljede su moguće i prilikom kićenja božićnog drvca! Ugasite lampice na boru prije odlaska s posla. Izbjegavajte prskalice u zatvorenom prostoru i sl.

2) Party ili bonus?

Prije nego što odlučite organizirati party, a pod pretpostavkom da nemate običaj zaposlenicima isplaćivati božićnice ili darove za djecu, razmislite, ne bi li bilo ljepše da im, umjesto zabave s kolegama, radije isplatite bonus, makar i simboličnog iznosa? To je novac koji ste ionako planirali potrošiti na  zabavu, zar ne?

3) Kamo idemo?

Ipak ste se odlučili za proslavu. Večera u restoranu ili party u obližnjem kafiću? Pretpostavka je da dobro poznajte svoje zaposlenike i znate kakav tip zabave im više odgovara. Ukoliko je u pitanju party, postavite jasne financijske granice.  Do određenog iznosa možete participirati u troškovima, ali nije racionalno očekivati da ćete financirati zabavu koja se otegnula do kasno u noć.

Napravite dogovor s osobljem ugostiteljskog objekta: financirate zabavu do određenog novčanog iznosa, a sve nakon toga plaćaju sami zaposlenici. Naravno, obavijestite i zaposlenike o svom ‘limitu’.

4) Pozivnice

Nemojte inzistirati na tome da svi zaposlenici budu prisutni na proslavi. Neki ljudi ove će dane iskoristiti kako bi što više vremena proveli s obitelji, a kolege ionako vide gotovo svakodnevno. Drugi naprosto ne slave Božić. Bitno je kreirati dobru, a ne atmosferu u kojoj se svi osjećaju uštogljeno jer imaju osjećaj da ‘moraju’ biti tu.

5) Poljubac ispod imele

U opuštenoj atmosferi i ljudi su ponekad opušteniji nego što bi trebali biti. Tako se na partiju može dogoditi cijeli niz loših, ali i dobrih stvari. Naravno da ćete svoje zaposlenike upozoriti da ekscesi ili diskriminacija kolega nisu poželjni, no pripremite se na to da bi usred zabave mogla izaći na vidjelo i pokoja ljubavna priča

6) Prilagodite očekivanja

Kaže se ‘in vino veritas’ (u vinu je istina). Na partijima se nerijetko nađe i ona čašica viška, zbog koje ljudi kažu stvari koje zaista ne bi trebali reći. Pripazite i na svoje izjave. Nemojte davati obećanja koja ne možete ispuniti ili upasti u klasičnu zamku ‘povjeravanja’ kolegi koji vam zbog atmosfere u tom trenutku djeluje kao ‘najbolji prijatelj na svijetu’.

7) Dolazak doma

Za slučaj da pojedinci evidentno pretjeraju s alkoholom, vaša je dužnost pobrinuti se da sigurno stignu doma. Organizirajte prijevoz zaposlenika ili se pobrinite za informacije o taksi službama.

8) Jutro poslije

Ako od zaposlenika očekujete da se sutradan pojave na poslu, uzmite u obzir da bi pojedinci mogli biti prilično pospani ili usporeni. Zapravo, prihvatite činjenicu da će ovaj radni dan biti nešto manje produktivan od ostalih, ali ipak postavite očekivanja. Postoje zadaci koji se naprosto moraju izvršiti u roku i nitko nije baš toliko umoran da bi mu se tolerirao nerad.

U takvim situacijama nije loše pomaknuti radno vrijeme na koji sat kasnije.

 


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.