Najnoviji rezultati istraživanja CCM – Credit Card Monitoringa ponovno su potvrdili ugled American Expressa kao vodeće kartice na hrvatskome kartičnom tržištu. Tako ovogodišnji rezultati CCM-a potvrđuju American Express kao najpoznatiju karticu na hrvatskome tržištu, za koju je čulo čak 94 posto građana Republike Hrvatske. I na razini uz podsjećanje (na poticajnoj razini) American Express drži stabilnu najvišu poziciju, ostvarujući kontinuirani rast još od 2009. godine. American Express kartica se najčešće navodi i na ukupnoj spontanoj razini, a dobre rezultate ostvaruje i kao “Top of the Mind” kartica, odnosno kao prvi spontano navedeni odgovor.
Kontinuirano unapređenje kvalitete usluge i pogodnosti potvrđuje i visoko te vrlo stabilno zadovoljstvo korisnika American Express kartica, koji ove kartice u razdoblju od zadnjih pet godina ocjenjuju s visokom prosječnim ocjenom od oko 4,5 (na skali od 1 do 5). Također, zabilježen je i visok postotak korisnika American Express kartica koji namjeravaju ovu karticu koristiti i u sljedećih godinu dana. Među građanima koji planiraju početi koristiti karticu u sljedećih godinu dana, u kategoriji kreditnih kartica najveći interes vlada za American Express kartice.
Prateći potrebe tržišta, PBZ Card, osobito za korisnike American Express kartica, zadnjih nekoliko godina kontinuirano unapređuje pogodnost obročne kupnje bez kamata i naknada, a u kojoj drži vodeći položaj i po prometu i po broju prodajnih mjesta na kojima je ona danas dostupna, uključujući više od 35.000 prodajnih mjesta American Expressa diljem Hrvatske. Tako i rezultati ovogodišnjeg istraživanja skreću pozornost na zamjetan trend rasta upotrebe obročnog plaćanja kod hrvatskih građana, a među korisnicima kartica koji najviše koriste ovaj načina plaćanja ističu se upravo American Express korisnici, među kojima čak 69 posto njih koristi obročno plaćanje bez kamata i naknada.
Kvalitetu komunikacije potvrđuju rezultati u kategoriji zamijećenosti reklama/oglasa u kojoj reklame American Expressa i dalje ostvaruju najbolje rezultate te ih je primijetilo 42% ispitanika, što predstavlja značajan rast u odnosu na prošlu godinu.
Zaključno, American Express u Hrvatskoj i dalje ima ugled vodeće kartice, s puno pogodnosti, koja vrijedi više. To je moderna kartica, prihvaćena na velikom broju prodajnih mjesta te kartica koja ulijeva sigurnost.
CCM – Credit Card Monitoring je sindicirano istraživanje o tržištu kartica koje GfK – Centar za istraživanje tržišta d.o.o. provodi od 2002. godine u sklopu svoga Financijskog omnibusa. Istraživanje je provedeno u drugoj polovici ožujka 2013. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1000 građana Hrvatske, starijih od 15 godina, metodom osobnog anketiranja u kućanstvima ispitanika.
American Express u Hrvatskoj
American Express brend u Hrvatskoj je prisutan više od četrdeset godina te je on jedan je od najpoznatijih svjetskih brendova uz koji se vežu najviše vrijednosti. Ovlašteni izdavatelj American Express kartica na hrvatskome tržištu je PBZ Card, u vlasništvu Privredne banke Zagreb d.d., članice Intesa Sanpaolo Grupe. Danas je PBZ Card vodeća kartična kuća u Hrvatskoj s oko 500.000 izdanih American Express kartica u Hrvatskoj, preko 60.000 prodajnih mjesta te više od dvadeset American Express proizvoda kreiranih prema potrebama i zahtjevima različitih skupina korisnika.