Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Argeta Junior – prva slovenska robna marka s nagradom EURO EFFIE

Početak školske godine protekao je za Argetu Junior pobjedonosno: postala je prva i dosada jedina slovenska robna marka kojoj je dodijeljena prestižna europska nagrada EURO EFFIE (www.euro-effie.com). Međunarodna komisija stručnjaka za komuniciranje odabrala je od 29 finalista one koji su uspjeli izmjeriti i dokazati uspjeh robne marke na više od dva europska tržišta. Argeta Junior tako je u jakoj konkurenciji globalnih robnih marki koje posluju na europskom tržištu osvojila brončanu medalju.

Početak školske godine protekao je za Argetu Junior pobjedonosno: postala je prva i dosada jedina slovenska robna marka kojoj je dodijeljena prestižna europska nagrada EURO EFFIE (www.euro-effie.com). Međunarodna komisija stručnjaka za komuniciranje odabrala je od 29 finalista one koji su uspjeli izmjeriti i dokazati uspjeh robne marke na više od dva europska tržišta. Argeta Junior tako je u jakoj konkurenciji globalnih robnih marki koje posluju na europskom tržištu osvojila brončanu medalju.

Uspjeh robne marke Argeta zaokružili su i izvrsni poslovni rezultati u prvih osam mjeseci u 2010. godini, koji su premašili prošlogodišnje rezultate ostvarene u istom razdoblju, te ulazak u najveći švicarski trgovački lanac Migros.

“Želimo biti broj 1 namaz u Europi”

Međunarodni žiri sastavljen od direktora, savjetnika i stručnjaka najvećih europskih i svjetskih tvrtki i agencija za komunikaciju ocijenio je da kampanja Argeta Junior sa svojim složenim spletom aktivnosti, koje su bile usmjerene kako u robnu marku Argeta Junior tako i u predstavljanje novog okusa Argeta Junior pizza, zaslužuje prestižnu nagradu EURO EFFIE 2010.

Sveobuhvatna akcija Argete Junior, koju su zasnovali u Drogi Kolinskoj u suradnji s dugogodišnjim partnerom agencijom Publicis, ostvarila je dokaziv i izmjeriv uspjeh na četiri europska tržišta. Prilikom primanja nagrade, Enzo Smrekar, glavni poslovni direktor Skupine Droga Kolinska i generalni direktor poslovnog programa Namazi, kazao je:

– U Drogi Kolinskoj nastojimo otkrivati želje i očekivanja potrošača i svjesni smo da nas samo visoka kvaliteta i praćenje trendova u prehrambenoj industriji, osvajanje novih tržišta i intenzivna komunikacija s potrošačima vode do ostvarenja Argeta cilja – postati broj 1 među namazima u Europi. Stoga je nagrada EURO EFFIE 2010. za nas još jedno priznanje da je odluka o razvoju robne marke Argeta odluka o pravom putu. Za uspjeh Argete Junior i ukupne linije proizvoda Argeta po mome su mišljenju zaslužni jasna strategija razvoja robne marke i višegodišnji naporan rad mojih suradnika koji zajedno s partnerskom agencijom Publicis pišu uspješnu Argetinu priču. –

Kriterij ocjenjivanja

Prijava kampanje Argeta Junior na natjecanje EURO EFFIE 2010. podvrgnuta je strogim kriterijima i ocijenjena od strane međunarodnog žirija u dva kruga. U prvom krugu ocjenjivanja presudila je učinkovitost koju su članovi žirija mjerili na temelju pozadine prijavljene kampanje, poslovnih ciljeva, kreativne i medijske strategije te nepobitnih i izmjerivih rezultata, odnosno uspjeha same kampanje. Finalisti prvoga kruga zatim su ponovno ocijenjeni, pri čemu je žiri ocjenjivao kreativnost (20 posto ocjene) i učinkovitost kampanje (80 posto ocjene).


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.