Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Automatizacija prodaje uvođenjem CRM sustava

Prije nego što se bacimo na tehnološke detalje rada CRM sustava, pogledajmo razloge zbog kojih uopće uvodimo CRM u tvrtku, i kako nas to rješenje približava idealnom teorijskom modelu opisanom u uvodnom tekstu o toj vrsti poslovnoga softvera.

Prije nego što se bacimo na tehnološke detalje rada CRM sustava, pogledajmo razloge zbog kojih uopće uvodimo CRM u tvrtku, i kako nas to rješenje približava idealnom teorijskom modelu opisanom u uvodnom tekstu o toj vrsti poslovnoga softvera.

CRM sustavi podijeljeni su uglavnom na tri modula, koji se međusobno isprepleću, a to su prodaja, marketing i servis (često nazivan i korisnička podrška). U ovom dijelu obradit ćemo prvi.

Svaki prodajni zastupnik, osoba na teleprodaji, direktni prodavač… jasno i nedvosmisleno vodi svoje prodajne prilike, prati aktivnosti, dokumentira komunikaciju s klijentima, usklađen je s kolegama iz drugih odjela… Zvuči bajkovito, no realno je. CRM sustavi upravo tomu i služe.

Prednosti CRM-a

Sustav praćenja prodajnih prilika uvođenjem CRM-a postaje jednostavniji i pregledniji nego ikad. Praćenje komunikacije elektroničkom poštom svodi se na dva-tri klika. Pisma korisnika automatski se ili poluautomatski dokumentiraju u sustavu, a CRM će vas podsjetiti na sve aktivnosti koje imate kao prodavači.

Prednosti za organizaciju nebrojene su – sve aktivnosti ostaju zabilježene: telefonski pozivi, sastanci, elektronička pošta, sve! Planiranje priljeva novca od korisnika postaje transparentno i jednostavno, planiranje prodaje postaje moguće, praćenje rada pojedinog djelatnika (ili tima) prodaje sada je normalna stvar. Sastanci timova skraćuju se, postaju vrlo konkretni i nema više skrivenih stvari. Također, uvodi se mogućnost praćenja troškova prodaje. Koliko vremena trošimo na kojega klijenta, na koje proizvode i usluge – i koliko od toga imamo koristi! Svi znamo teoriju – na 20 posto klijenata ostvarujemo 80 posto prihoda – no tko nam sa sigurnošću može reći koji su to klijenti?

Upravo ovdje do izražaja dolazi CRM te nam učinkovit i pravilno postavljen sustav mora prikazati takve i slične informacije.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.