Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Balažič: nije pravo vrijeme za prodaju Mercatora

Slovenski trgovački lanac suočava sa sve jačom konkurencijom, padom prihoda, visokim stupnjem zaduženosti i previsokim troškovima pa poslovanje treba popraviti kako bi i vrijednost tvrtke porasla.

Slovenski trgovački lanac suočava sa sve jačom konkurencijom, padom prihoda, visokim stupnjem zaduženosti i previsokim troškovima pa poslovanje treba popraviti kako bi i vrijednost tvrtke porasla.

Direktor slovenskog Mercatora Toni Balažič smatra da nije pravo vrijeme za prodaju tog trgovačkog lanca, na što je još lani upozorio većinske vlasnike tvrtke.

“Proces prodaje Mercatora u ovim okolnostima bit će teško provesti i na to smo dioničare jasno upozorili još u jesen prošle godine”, rekao je Balažič u petak u razgovoru za portal Telekoma Slovenije.

Dodao je da se Mercator suočava sa sve jačom konkurencijom, padom prihoda, visokim stupnjem zaduženosti i previsokim troškovima pa poslovanje treba popraviti kako bi i vrijednost tvrtke porasla.

Sadašnja uprava već je u tom pravcu poduzela mjere koje daju rezultate i stanje se popravlja, ali “nevjestu prije nego se uda treba uljepšati”, rekao je Balažič sugerirajući tako konzorciju dioničara, koji su nedavno krenuli u novi pokušaj prodaje natpolovičnog dijela Mercatora, da vrijeme za taj potez nije pravo.

Naveo je da Mercator na slovenskom tržištu posluje s dobitkom iako potrošnja pada. Uz to, makar je relativno visoko zadužen, Mercator nema problema s tekućom likvidnošću, ispunjava svoje obveze, a s bankama je u stalnom kontaktu radi poboljšanja strukture izvora financiranja.

Ističe kako je Mercator zdrava kompanija, ali nosi neke probleme koji datiraju iz prošlosti kad se jako proširivao i ulazio u poslove koji ne predstavljaju njegovu osnovnu djelatnost, što sadašnja uprava želi promijeniti provodeći politiku smanjivanja troškova i racionalizacije.

“Naša osnovna djelatnost u Sloveniji još uvijek donosi dobitak. Naši su problemi došli zbog diverzifikacije poslovanja i pogrešnih odluka iz prošlosti. Tada je bilo moguće visoko zaduživanje jeftinim kreditima, sa pretpostavkom da će potrošnja stalno rasti i da će se održavati konjuktura. No, vremena su se promijenila, pa i Mercator zato mora promijeniti takvu pogrešnu poslovnu strategiju”, rekao je Balažič.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.