Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Balažič: nije pravo vrijeme za prodaju Mercatora

Slovenski trgovački lanac suočava sa sve jačom konkurencijom, padom prihoda, visokim stupnjem zaduženosti i previsokim troškovima pa poslovanje treba popraviti kako bi i vrijednost tvrtke porasla.

Slovenski trgovački lanac suočava sa sve jačom konkurencijom, padom prihoda, visokim stupnjem zaduženosti i previsokim troškovima pa poslovanje treba popraviti kako bi i vrijednost tvrtke porasla.

Direktor slovenskog Mercatora Toni Balažič smatra da nije pravo vrijeme za prodaju tog trgovačkog lanca, na što je još lani upozorio većinske vlasnike tvrtke.

“Proces prodaje Mercatora u ovim okolnostima bit će teško provesti i na to smo dioničare jasno upozorili još u jesen prošle godine”, rekao je Balažič u petak u razgovoru za portal Telekoma Slovenije.

Dodao je da se Mercator suočava sa sve jačom konkurencijom, padom prihoda, visokim stupnjem zaduženosti i previsokim troškovima pa poslovanje treba popraviti kako bi i vrijednost tvrtke porasla.

Sadašnja uprava već je u tom pravcu poduzela mjere koje daju rezultate i stanje se popravlja, ali “nevjestu prije nego se uda treba uljepšati”, rekao je Balažič sugerirajući tako konzorciju dioničara, koji su nedavno krenuli u novi pokušaj prodaje natpolovičnog dijela Mercatora, da vrijeme za taj potez nije pravo.

Naveo je da Mercator na slovenskom tržištu posluje s dobitkom iako potrošnja pada. Uz to, makar je relativno visoko zadužen, Mercator nema problema s tekućom likvidnošću, ispunjava svoje obveze, a s bankama je u stalnom kontaktu radi poboljšanja strukture izvora financiranja.

Ističe kako je Mercator zdrava kompanija, ali nosi neke probleme koji datiraju iz prošlosti kad se jako proširivao i ulazio u poslove koji ne predstavljaju njegovu osnovnu djelatnost, što sadašnja uprava želi promijeniti provodeći politiku smanjivanja troškova i racionalizacije.

“Naša osnovna djelatnost u Sloveniji još uvijek donosi dobitak. Naši su problemi došli zbog diverzifikacije poslovanja i pogrešnih odluka iz prošlosti. Tada je bilo moguće visoko zaduživanje jeftinim kreditima, sa pretpostavkom da će potrošnja stalno rasti i da će se održavati konjuktura. No, vremena su se promijenila, pa i Mercator zato mora promijeniti takvu pogrešnu poslovnu strategiju”, rekao je Balažič.


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.