Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Uncategorized

Bernays i 24sata dodjeljuju tri jednogodišnje školarine

Unatoč krizi Facebook, Microsoft i Apple povećali prihode

S ciljem da učenicima završnih razreda srednjih škola približi uzbudljivi svijet odnosa s javnošću, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment u suradnji s 24sata organizira besplatnu trodnevnu školu komunikacijskog menadžmenta koja će se održati između 30. ožujka i 1. travnja. Na zanimljivim predavanjima iz područja PR-a, medija i marketinga predavat će najuspješniji hrvatski komunikacijski stručnjaci, a troje najboljih sudionika osvojit će jednogodišnje školarine, dok će ostali sudionici ostvariti popuste na školarinu. Prijava traje do 26. ožujka 2015. godine, a kako biste se prijavili dovoljno je poslati mail s osnovnim kontakt podacima na adresu [email protected].

Škola komunikacijskog menadžmenta jedinstvena je prilika za učenike završnih razreda srednjih škola da tijekom trodnevne edukacije upoznaju sve aspekte dinamične profesije odnosa s javnošću te da dobiju odgovore na pitanja zašto je PR cool zanimanje, kako velike kompanije i poznata lica s naslovnica grade imidž, kako naše priče postaju priče u medijima te kako su društvene mreže postale jedan od najvažnijih kanala komunikacije. Predavači na školi dugogodišnji su stručnjaci odnosa s javnošću i marketinga, a koji iza sebe imaju brojne uspješne kampanje te medijski eksperti koji su otkrivali najveće medijske senzacije i stvarali priče s naslovnica koje se pamte godinama.

Sva tri dana škole kandidati će sudjelovati na radionicama koje će profesori bodovati i ocjenjivati. Troje najboljih polaznika škole komunikacijskog menadžmenta bit će nagrađeno jednogodišnjom školarinom za preddiplomski studij na Bernaysu, dok će ostali polaznici, ovisno o prikupljenim bodovima, imati priliku ostvariti popust na školarinu.

Pročitajte još:

Komunikacija

Knjige je prvi put izdana 2017. godine te je sada prevedena na hrvatski jezik.

Komunikacija

Zauzeti vrh višestrukih svjetskih popisa bestsellera, biti tražena govornica na svjetskoj razini i održavati međunarodne turneje – samo je još jedan tipičan dan u...

Komunikacija

Izvještaj identificira pet ključnih područja na koja se tvrtke moraju fokusirati kako bi stvorile komunikacijsku prednost.

Komunikacija

On je jedan od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, autor TED predavanja s milijunskim pregledima te niza planetarno popularnih bestsellera.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.