Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Besplatna mobilna aplikacija za kupce i trgovce

Nema velikog broja kartica u novčaniku, nema nezadovoljnog kupca koji je baš danas u svom omiljenom dućanu potrošio veću sumu novca i htio provući loyalty karticu te osvojiti nagradne bodove, ali je karticu zaboravio ponijeti…

Nema velikog broja kartica u novčaniku, nema nezadovoljnog kupca koji je baš danas u svom omiljenom dućanu potrošio veću sumu novca i htio provući loyalty karticu te osvojiti nagradne bodove, ali je karticu zaboravio ponijeti…

Napredna mobilna aplikacija LoyalBee, koja je od 1. rujna dostupna korisnicima pametnih telefona, jedinstvena je na tržištu Europske unije jer objedinjuje trgovce raznih djelatnosti i raznovrsnu ponudu brandova: odjeće, obuće, prehrane, usluga, a krajnjem korisniku omogućava da sve svoje loyalty virtualne kartice omiljenih brandova ima na jednom mjestu i da na vrlo jednostavan i zabavan način prikuplja bodove, bude član određenog Loyalty ili VIP kluba, te uvijek i u svakom trenutku ima informaciju o stanju prikupljenih bodova i dodatnih povlastica!

Dakle, nema velikog broja kartica u novčaniku, nema nezadovoljnog kupca koji je baš danas u svom omiljenom dućanu potrošio veću sumu novca i htio provući loyalty karticu te osvojiti nagradne bodove, ali je karticu zaboravio ponijeti…

Upravo korištenjem LoyalBee mobilne aplikacije potrošači ne moraju više razmišljati o tome imaju li pri ruci fizičke kartice za svaki brand jer ih sve od sada mogu imati na svom mobilnom uređaju, i to potpuno besplatno!

U koraka tri postaješ LoyalBee!

Registracija se obavlja u tri jednostavna koraka:

1. LoyalBee mobilna aplikacija se preuzima u on-line trgovini (Google Play, App Store…),2. korisnik se registrira unoseći sve tražene podatke, 3. potvrdu o registraciji dobiva putem e-maila, te kada potvrdi registraciju preuzima loyalty karticu svog omiljenog branda.

Nakon toga, sve što korisnik treba napraviti je da svoju virtualnu karticu pokaže na prodajnim mjestima brandova/klijenata koji su navedeni u LoyalBee mobilnoj aplikaciji.

 I mali trgovci postaju veliki uz LoyalBee!

Od sada i mali trgovci koji nikada nisu mogli priuštiti loyalty program svojim vjernim kupcima, jer je od njih iziskivao dodatna financijska sredstva za primjerice softver, tiskanje fizičkih kartica, brošura, prijavnica za upisivanje članova i sl., imaju priliku ponuditi svojim potrošačima najjednostavniji loyalty program – aplikaciju Loyalbee, kojom će lojalnim kupcima omogućiti dodatnu vrijednost za novac koji potroše kod njih tako što će ih nagrađivati popustima, sakupljanjem bodova, vaučerima…

LoyalBee jednostavno i funkcionalno mogu koristiti i kupci i trgovci!

LoyalBee je osmišljen kao alat koji trgovcima/brandovima pomaže da budu u interakciji sa svojim kupcima u realnom vremenu, da saznaju što njihovi kupci žele i informiraju ih o tim proizvodima i uslugama, te da se na taj način približe potrošačima i pruže im potpuni “customer experience”, tj. vrhunsko iskustvo kupovine, uz zavidnu kvalitetu usluge i nagrađivanja lojalnih kupaca kako bi krajnji kupci/korisnici aplikacije i dalje ostali vjerni njihovom brandu.

Dodatne prednosti korištenja virtualnih kartica u LoyalBee aplikaciji, koje će razveseliti trgovce i potencijalne nove klijente, svakako su ogromna ušteda na tisku plastičnih kartica i razvijanje ekološke osviještenosti o očuvanju prirode, brzina i lakoća kojom se realiziraju bodovi i nagrađivanje u LoyalBee aplikaciji, povezivanje s društvenim mrežama (prvenstveno Facebookom kao jednim od najvećih promocijskih kanala), ”gemification” iznenađenja koja i LoyalBee priprema za svoje najlojalnije korisnike, i još puno toga.

LoyalBee tim ima namjeru svoj proizvod konstantno usavršavati te ponuditi inovativna rješenja svojim korisnicima. Stoga je u planu i implementacija najnovijih tehnologija poput NFC–a, beskontaktnog prijenosa podataka, namijenjenog korisnicima koji u svojim pametnim telefonima imaju ugrađen NFC čip.

Glavni cilj LoyalBee aplikacije je maksimizirati uspješnost loyalty programa te krajnjem korisniku aplikacije/potrošaču omogućiti kvalitetno i inovativno iskustvo kupovine. Jer zadovoljan kupac postaje lojalan kupac, a lojalni kupci se uvijek vraćaju svom brandu, što u konačnici može poboljšati prodajne rezultate trgovca/branda.

Napisao

Preporučujemo

Računovodstvo i financije

Završni račun je neizostavna stavka koju svaki poslodavac mora imati. Iz njega se vidi koliko je uspješno ili neuspješno poslovala određena tvrtka u navedenoj...

Poduzeća

U Vodotehnici sada možete odabrati artikle snižene od 25% pa sve do 70% bez obzira na način plaćanja.

Financije

Od ulaska Hrvatske u EU, investicijsko je zlato u potpunosti oslobođeno svih poreza, tako da se pri kupnji ne plaća PDV, ali ni pri...

Komentari

Slavonija je jedinstvena destinacija, svima nama u regionalnim turističkim zajednicama jasno je da pojedinačno ne možemo postići puno, stoga je zajednički nastup jedini logičan...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.