Elvira Mlivić Budeš
U proljeće se suočavamo s pojačanim poslovnim obvezama. Nakon usporene, tmurne i hladne zime, užurbani ritam kod mnogih izaziva neugodu. Mudri planiraju svoje poslove...
Hi, what are you looking for?
Zašto oni koji se usude, ostvaruju vrhunske rezultate? Zašto su oni koji vole svoj posao uvijek vidljiviji od drugih?
Gospodarskim subjektima se iz dana u dan nameće ista dilema – kako se istaknuti u moru ponude?
Dragi sudionici radionica te svi zainteresirani za razvoj poslovnih vještina, povodom desetog rođendana Vedre kuće znanja stižu i posebni uvjeti za sudjelovanje na novim...
Nakon blagdana, u siječnju se obično suočimo s istim dilemama koje smo imali prošle godine. Za uspjeh i postizanje rezultata, ključno je poduzeti 3...
U proljeće se suočavamo s pojačanim poslovnim obvezama. Nakon usporene, tmurne i hladne zime, užurbani ritam kod mnogih izaziva neugodu. Mudri planiraju svoje poslove...
Dinamično tržište ne trpi statične aktivnosti. Pouzdajući se u svoju stručnost ili iskustvo, mnoge tvrtke prestaju ulagati ogromnu energiju u odnos s klijentima ili...
Lako je uočiti koliko smo svi različiti i kako dva čovjeka istu situaciju doživljavaju na različite načine. Možemo reći dva lica jedne poslovne situacije....
Netko je jednom pametno rekao da počinjemo gubiti kad prestanemo raditi ono što nas je dovelo do uspjeha. Mnogi poslovni ljudi postaju površni. U...
Mnogima je siječanj težak mjesec… Međutim, mnogi će se složiti da su protekle godine u Hrvatskoj teške… Ako još ne planirate spremiti kufere za...
Mnogi poslovni subjekti trude se učinkovito prezentirati konkurentsku prednost. U toj aktivnosti ključno je saznati mišljenje kupaca i klijenata i uključiti ga u promotivne...
Mnogi poslovni subjekti kroz cijelu godinu šalju promotivne dopise. Međutim, mnogi dopisi su samo informativni, previše usmjereni na ponuđača, a vrlo često i dosadni....