Marketing i prodaja
Brend – emocija potrošača ili imovina kompanije
Vrlo često se postavlja pitanje što je to zapravo brand? Koji je značaj branda u ukupnoj imovini neke kompanije? Što brand znači u različitim granama industrijske proizvodnje? Što brand znači za kompaniju samu ili za njene zaposlenike? Što brand znači za potrošače? Sva ta pitanja nemaju jednoznačan odgovor, a različiti marketinški teoretičari nude različite stavove oko ovih i sličnih pitanja.
Pročitajte još:
Lifestyle
Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.
Lifestyle
Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.