Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Bruto premija 27 osiguravatelja 7,5 milijardi kuna

To je za 1,5 posto manje u odnosu na stanje s kraja listopada 2011. godine, a smanjenje ukupne bruto premije rezultat je niže zaračunate bruto premije u neživotnim osiguranjima

To je za 1,5 posto manje u odnosu na stanje s kraja listopada 2011. godine, a smanjenje ukupne bruto premije rezultat je niže zaračunate bruto premije u neživotnim osiguranjima

Ukupna zaračunata bruto premija 27 hrvatskih društava za osiguranje na kraju listopada ove godine iznosila je 7,52 milijarde kuna, što je za 1,5 posto manje u odnosu na stanje s kraja listopada 2011. godine, a smanjenje ukupne bruto premije rezultat je niže zaračunate bruto premije u neživotnim osiguranjima.

Prema podacima koje je objavio Hrvatski ured za osiguranje (HUO), ukupna zaračunata bruto premija u neživotnim osiguranjima iznosila je krajem listopada 5,59 milijardi kuna, što je za 126 milijuna kuna ili 2,2 posto manje nego krajem listopada lani. Istodobno je bruto premija u životnim osiguranjima porasla za 0,4 posto ili 7 milijuna kuna, na 1,93 milijardi kuna.

Više od polovice ukupne zaračunate bruto premije na kraju listopada ove godine, odnosno gotovo 54 posto čini premija triju najvećih društava za osiguranje, Croatia osiguranja, Allianza i Euroherca, od kojih je jedino Allianz, prema stanju s kraja listopada lani, zabilježio rast premije, a time i tržišnog udjela.

Zaračunata bruto premija najvećeg osiguravatelja, Croatia osiguranja na kraju listopada ove godine iznosila je 2,34 milijarde kuna. Prema prošloj godini to predstavlja pad od 3,8 posto, pa je i tržišni udio Croatia osiguranja pao s prošlogodišnjih 31,89 na 31,14 posto.

Pritom je u segmentu životnih osiguranja premija Croatia osiguranja porasla za 0,7 posto, na 275,2 milijuna kuna, dok je u neživotnim osiguranjima smanjena za 4,4 posto, na 2,07 milijardi kuna.

Allianz je istovremeno zabilježio rast ukupne zaračunate bruto premije za 7,4 posto, na 929,7 milijuna kuna, uz rast tržišnog udjela s lanjskih 11,32 na 12,35 posto na kraju listopada ove godine. U segmentu životnih osiguranja Allianz bilježi rast premije za 12,3 posto, na 339,4 milijuna kuna pa je to društvo na kraju listopada bilo vodeće u tom segmentu s udjelom od 15,69 posto, dok je u neživotnim osiguranjima zauzelo treće mjesto, s premijom od 590,2 milijuna kuna (4,8 posto više nego lani).

Euroherc osiguranje, koje posluje samo u segmentu neživotnih osiguranja, zauzimalo je pak na kraju listopada ove godine 10,41 posto hrvatskog osigurateljnog tržišta, s premijom u iznosu od 783,5 milijuna kuna ili 3,5 posto manjom nego u istom razdoblju lani.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.