Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Čak 10 posto više osiguranja života u odnosu na lani

U prva četiri mjeseca ove godine 27 društava za osiguranje zaračunala su ukupnu bruto premiju u iznosu od 3,28 milijardi kuna, što je 0,3 posto više u odnosu na isto razdoblje 2012.

U prva četiri mjeseca ove godine 27 društava za osiguranje zaračunala su ukupnu bruto premiju u iznosu od 3,28 milijardi kuna, što je 0,3 posto više u odnosu na isto razdoblje 2012.

U prva četiri mjeseca ove godine 27 društava za osiguranje zaračunala su ukupnu bruto premiju u iznosu od 3,28 milijardi kuna, što je 0,3 posto više u odnosu na isto razdoblje 2012., a rast ukupne premije posljedica je povećanja u segmentu životnih osiguranja, pokazuju kumulativni podaci Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO).

Tako je na kraju travnja ove godine, nakon dva mjeseca pada po međugodišnjim stopama od 0,7 posto, ponovno zabilježen blagi porast ukupne zaračunate bruto premije hrvatskih osiguravajućih društava.

Podaci HUO-a pritom pokazuju da od početka ove godine zaračunata premija u segmentu životnih osiguranja bilježi konstantni rast po visokim stopama (od 5,9 do 9,3 posto), dok je premija u neživotnim osiguranjima nakon 0,8 postotnog rasta u siječnju, u veljači i ožujku smanjena za po više od 3 posto.

Na kraju travnja zaračunta bruto premija u skupini životnih osiguranja, koja u ukupnoj premiji sudjeluju s 25,38 posto, iznosi 833,03 milijuna kuna, te nastavlja značajan porast, za 8,2 posto u odnosu na travanj lani.

U strukturi premije životnih osiguranja najveći udio ima klasično životno osiguranje, s premijom u iznosu od 730,1 milijun kuna ili 10,1 posto višom u odnosu na prošlu godinu.

U skupini neživotnih osiguranja pak, koja čini 74,62 posto ukupne premije, zaračunata je bruto premija na kraju travnja iznosila 2,45 milijardi kuna i bila je za 2,1 posto manja u odnosu na kraj istog mjeseca lani.

Iz HUO-a pritom navode da je najzastupljenija vrsta osiguranja i nadalje osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila sa zaračunatom bruto premijom od 966,1 milijun kuna, što je rast od 1,7 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.

Najveći porast zaračunate bruto premije u sklopu neživotnih osiguranja u prva četiri mjeseca ove godine zabilježeno je u segmentu putnog osiguranje, i to za 22,1 posto, a slijede osiguranje kredita s rastom od 17,9 posto te osiguranje robe u prijevozu (6,8 posto).

Podaci HUO-a pokazuju i da najveći udio na hrvatskom osigurateljnom tržištu, mjereno premijom, i dalje drže Croatia osiguranje (CO), Allianz i Euroherc osiguranje, pri čemu se udio CO i Euroherca prema prošlogodišnjem travnju smanjio, a Allianza povećao.

Ukupna zaračunata bruto CO-a krajem travnja iznosila je 1,12 milijardi kuna i bila je za 4,3 posto manja nego lani, a tržišni udio najvećeg osiguravatelja istodobno je smanjen s 35,70 na 34,07 posto.

Na drugom je mjestu Allianz sa 439,5 milijuna kuna ukupne premije, što je na godišnjoj razini porast za 8,6 posto, pa je i njegov tržišni udio porastao s 12,37 na 13,39 posto.

Ukupna zaračunata premija Euroherca smanjena je za 1,1 posto i na kraju travnja iznosila je 293,7 milijuna kuna, čime zauzima 8,95 postotni tržišni udio (lani 9,07 posto).

U segmentu životnih osiguranja listu predvodi Allianz s premijom od 166,6 milijuna kuna (udio od 20 posto), što predstavlja čak 24,1 postotno povećanje u odnosu na travanj 2012. godine.

Croatia osiguranje sa 118,5 milijuna kuna premije (tržišni udio od 14,23 posto) zauzima drugo mjesto, uz rast premije za 11,1 posto. U tom je segmentu na trećem mjestu Grawe osiguranje sa 79,4 milijuna kuna premije i 9,54 postotnim tržišnim udjelom.

Prvo mjesto po visini premije u neživotnim osiguranjima zauzima pak Croatia osiguranje s više od milijardu kuna premije i udjelom u tom tržišnom segmentu od 40,82 posto. Drugi je Euroherc s 293,7 milijuna kuna premije i udjelom od 11,99 posto, a treći Allianz s 272,8 milijuna kuna premije (udio od 11,14 posto).


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.