Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Čestitajmo hrvatskim superbrandovima

superbrands

Utemeljena na višegodišnjem iskustvu u brendiranju na globalnom tržištu (88 zemalja svijeta) Superbrands organizacija, čija matična kuća dolazi iz Velike Britanije, u svojih je 20 godina postojanja izgradila snažan autoritet u brendiranju čiji se čvrsti temelji postavljaju i na hrvatskom tržištu.

Nakon preuzimanja licence za upravljanje organizacijom Superbrands u Hrvatskoj i Sloveniji organizirano je glasanje Stručnog vijeća Superbrands za 2015. godinu. Vijeće se sastoji od 34 člana, predstavnika struke iz svijeta marketinga, medija i odnosa s javnošću.

Brendovi su ocjenjivani prema četiri najvažnije karakteristike: pouzdanost, kvaliteta, razlika i emotivni učinak, te se nakon ocjenjivanja svih članova stručnog vijeća formirala ukupna ocjena za svaki brend.

Zanimljivo je da su se među Superbrandovima našle i udruge čija je kategorija uvedena prvi puta do sad, te je znakovito kako se potrošač/struka jednostavno povezuje sa onim brendovima čija snaga komunikacije naglašava socijalni aspekt, tj. neki viši cilj ili dobro (Ana Rukavina, Roda, Palčići, Terry Fox Run).

Iako svake godine mnogi brendovi predano rade na svojem pozicioniranju na tržištu, samo je neke od njih struka ocijenila visokom ocijenom, a Superbrands ih nagrađuje počasnom titulom.

BeFunky_Cestitamo Superbrandovima.jpg

 

  • Počeo kao radijska emisija 1994. na GLR radiu, danas BBC radio London, a vodio ju je Marcel Knobil, osnivač Superbrandsa.
  • Cilj emisije je bio komunicirati o brendovima koji se svakodnevno nalaze u njihovim životima.
  • S obzirom na uspjeh koji je ostvarila emisija, 1995. je osnovana Superbrands organizacija.
  • Danas djeluje u 88 zemalja svijeta i prepoznaje najbolje brendove dodjeljujući im Superbrands status.
  • Izbor za Superbrands održava se jednom godišnje, a brendove izabiru stručno vijeće i potrošači.

http://superbrands-hrvatska.hr/blog/cestitamo-hrvatskim-superbrandovima/


Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Lifestyle

Donosimo vam nekoliko navika uspješnih i poznatih poduzetnika koje vam mogu pomoći da i vi osnažite svakodnevne rutine.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.