Utemeljena na višegodišnjem iskustvu u brendiranju na globalnom tržištu (88 zemalja svijeta) Superbrands organizacija, čija matična kuća dolazi iz Velike Britanije, u svojih je 20 godina postojanja izgradila snažan autoritet u brendiranju čiji se čvrsti temelji postavljaju i na hrvatskom tržištu.
Nakon preuzimanja licence za upravljanje organizacijom Superbrands u Hrvatskoj i Sloveniji organizirano je glasanje Stručnog vijeća Superbrands za 2015. godinu. Vijeće se sastoji od 34 člana, predstavnika struke iz svijeta marketinga, medija i odnosa s javnošću.
Brendovi su ocjenjivani prema četiri najvažnije karakteristike: pouzdanost, kvaliteta, razlika i emotivni učinak, te se nakon ocjenjivanja svih članova stručnog vijeća formirala ukupna ocjena za svaki brend.
Zanimljivo je da su se među Superbrandovima našle i udruge čija je kategorija uvedena prvi puta do sad, te je znakovito kako se potrošač/struka jednostavno povezuje sa onim brendovima čija snaga komunikacije naglašava socijalni aspekt, tj. neki viši cilj ili dobro (Ana Rukavina, Roda, Palčići, Terry Fox Run).
Iako svake godine mnogi brendovi predano rade na svojem pozicioniranju na tržištu, samo je neke od njih struka ocijenila visokom ocijenom, a Superbrands ih nagrađuje počasnom titulom.
- Počeo kao radijska emisija 1994. na GLR radiu, danas BBC radio London, a vodio ju je Marcel Knobil, osnivač Superbrandsa.
- Cilj emisije je bio komunicirati o brendovima koji se svakodnevno nalaze u njihovim životima.
- S obzirom na uspjeh koji je ostvarila emisija, 1995. je osnovana Superbrands organizacija.
- Danas djeluje u 88 zemalja svijeta i prepoznaje najbolje brendove dodjeljujući im Superbrands status.
- Izbor za Superbrands održava se jednom godišnje, a brendove izabiru stručno vijeće i potrošači.
http://superbrands-hrvatska.hr/blog/cestitamo-hrvatskim-superbrandovima/