Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Dodjeljena Superbrands priznanja

Dinamična poslovna godina Superbrands tima rezultirala sto postotnim rastom zahvaljujući transparentnosti i uspješnom provođenju komunikacijske strategije za poslovnu godinu 2016/17.

superbrands

Dinamična poslovna godina Superbrands tima rezultirala sto postotnim rastom zahvaljujući transparentnosti i uspješnom provođenju komunikacijske strategije za poslovnu godinu 2016/17. Kontinuirana komunikacija sa strukom, izlaženje tromjesečnog stručnog časopisa Brend kultura i mini konferencije povodom svakog predstavljanja broja te NEXT Balkans uveliko su pridonijele uspješnosti Superbrands projekta u Hrvatskoj.

Svoja su priznanja preuzeli vodeći brendovi u Hrvatskoj i time potvrdili važnost ulaganja u brend kao i prednosti koje u komunikaciji s tržištem nosi Superbrands znak. Svi brendovi i partneri projekta predstavljeni su u šestom izdanju Superbrands knjige: Cinestar, City Center One, Crodux, Dalmare, Dietpharm, Edward Bernays, Experta, Galeb, Grad Lošinj, Index.hr, Interspar, Končar, Lado, Lider, Links, Mlinar, Oryx Rent a car, Plodine, Polleo sport, Poslovni savjetnik, Pula Film Festival, Renesansni festival Koprivnica, Rowenta, Specijalna bolnica Sv. Katarina, UNIQA osiguranje, Večernji list, Žena.hr, kao i partneri projekta: Balon centar, Copy Electronic, Grafokor, Ivić catering, Fotkaona, Print studio, Simtam i Studio Smijeha.

„Iza nas je još jedna godina ulaganja u Superbrands – neovisan autoritet za brending koji u Hrvatskoj djeluje cijelo desetljeće. Superbrands iz godine u godinu pokazuje potrošaču da svaki pojedini brend vrijedi više ukoliko nosi ovu prestižnu oznaku te da je priznati član prestižnog društva u koje mogu biti pozvani samo izabrani brendovi.” – istaknula je Lea Brezar, CEO Dhar medie i Superbrands Hrvatska i Slovenija.

”I ove godine odabrali smo 300 brendova u 25 kategorija koji zasluženo ulaze u sam vrh. 27 brendova odlučilo je svoju tržišnu komunikaciju dodatno oplemeniti znakom kvalitete na području brendiranja – znakom Superbrands 2016/2017. Vjerujemo da će ti brendovi ponosno nositi znak Superbrands i njime se dodatno istaknuti u obilju tržišne ponude jer znak Superbrands plijeni pažnju kupca upravo kao i kvaliteta, puzdanost, različitost i emotivni učinak koji iza njega stoje. Čestitam na dobroj odluci, odluci da se istaknete kao najbolji. ”- izjavila je Vesna Sekalec, direktorica Superbrands projekta za Hrvatsku i Sloveniju.

„Moćan brend nije onaj koji ima samo dobre financijske rezultate, nego onaj koji ima visoku emocionalnu vrijednost kod potrošača. On postaje snažan, pozitivan brend, s dugoročnom lojalnošću prema potrošačima, visokoj kvaliteti i svjesnosti o imenu brenda. Tržištu su potrebni takvi jaki brendovi.” – izjavio izjavio je Zoran Sazdovski, direktor Superbrands Adriatica.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.