Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Coaching – produktivno vođenje zaposlenika

Ovaj tjedan bila sam na treningu Vještine coachinga za menadžere. Kako sam odnedavno u privatnom biznisu shvatila sam da pomažući mojim zaposlenicima da budu bolji pružit ću si šansu da posao ne ovisi samo o meni i da mogu otići na godišnji odmor.

Ovaj tjedan bila sam na treningu Vještine coachinga za menadžere. Kako sam odnedavno u privatnom biznisu shvatila sam da pomažući mojim zaposlenicima da budu bolji pružit ću si šansu da posao ne ovisi samo o meni i da mogu otići na godišnji odmor.

Što je coaching? Čini se učinkovitom vještinom pomoću koje lakše možemo doći do ciljeva i u poslovnom i privatnom životu. Kad bi morala dati definiciju coachinga rekla bi da je to ujedno želja za promjenom i odlučnost provesti je.

Istovremeno to je tehnika vođenja ljudi s kojom ćete pomoći svojim zaposlenicima da više promišljaju o poslu, nauče preuzeti odgovornost. Također, coaching je proces u kojem se stalno uči. Coaching se može primjenjivati u svim sferama života. Prva faza je definiranje ciljeva i onoga što želimo postići.

Važnost mjerljivih ciljeva

Na treningu sam naučila da ponekad cilj nije ono što nam se na prvi pogled čini. Coaching je prihvaćanje različitosti. Slijedeća faza je da vidimo gdje se nalazimo i koje su nam mogućnosti. Nakon toga treba preispitati svaku od mogućnosti i uvidjeti koje su prepreke koje nas sprječavaju da na taj način ostvarimo svoj cilj. Kad se konačno odlučimo za jedan od mogućih načina potrebno je definirati akcije koje trebamo poduzeti.

Ono što je važno je da su ti ciljevi realni i mjerljivi, jer jako je bitno znati koji je to moment kad mi znamo da smo postigli cilj.često ljudi misle da znaju koji im je cilj, a ne znaju kako bi ga mjerili. Na treningu sam bila i u ulozi klijenta i u ulozi coacha koja je iznimno zahtjevna i traži od vas da zaboravite sebe, svoje iskustvo, svoju potrebu da nametnete svoje rješenje, već od vas traži da se potpuno posvetite klijentu i da vam o bude u fokusu.

Delegiranje obveza

Klijent je taj koji pomoću vaših strukturiranih pitanja sam dolazi do rješenje koje je najbolje za njega, jer rješenje koje je pomoglo vama i koje se vama čini kao najbolje, uopće ne znači da će biti i za njega. Ista stvar je kad primjenjujemo coaching vještine u poslu.

Menadžeri bi trebali poticati svoje zaposlenike da dolaze do rješenja problema promišljajući, a ne da im oni kažu lijevo ili desno. Na taj način menadžeri razvijaju svoje zaposlenike, stvaraju svoje nasljednike i delegiraju poslove, mogu se posvetiti planiranju i strategiji. Nažalost, stvarnost je daleko od toga jer puno menadžera je naviklo voditi zaposlenike direktivnim stilom pod izgovorom da nemaju vremena, da oni to najbolje znaju, i iz straha da ih zaposlenici ne postanu bolji od njih.

Živimo u vrijeme gospodarske krize, otpuštanja su svakodnevna pojava, nema se vremena razvijati ljude, sad se spašava biznis, ali nije li vrijeme da si postavimo pitanje: da smo dovoljno razvijali svoje ljude da promišljaju o poslu i budu odgovorniji prema sebi i poduzeću bili došlo do ovoga?


Napisao

Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.