Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Coca-Cola HBC još jednom vodeći proizvođač pića u Europi po rezultatima u održivome poslovanju

Coca-Cola HBC po svojim je rezultatima najuspješniji proizvođač pića u Europi.

Prema Dow-Jonesovu indeksu održivosti, vodećemu svjetskom pokazatelju uspješnosti u održivom poslovanju, Coca-Cola HBC po svojim je rezultatima najuspješniji proizvođač pića u Europi. Šesti je put u sedam godina tvrtka dospjela na vodeće mjesto po pokazateljima indeksa, a deveti se put zaredom svrstala među tri vodeća proizvođača pića u Europi i svijetu.

Najveći broj bodova u jedanaest i pozitivni pomaci u još devet kategorija pridonijeli su ukupnom zbroju od 90 bodova, pa je tvrtka dospjela na drugo mjesto u svijetu.

Osvrnuvši se na ovaj uspjeh, glavni je direktor tvrtke Zoran Bogdanović izjavio: „Velika nam je čast i ponosni smo što smo još jednom dobili ovo priznanje zahvaljujući održivim praksama koje s punom predanošću njeguju naši zaposlenici i poslovni partneri. Svjesni smo, međutim, da je ovo samo jedan trenutak u vremenu.  Posla uvijek ima i uvijek ima prostora za napredak. Upravo zato posvećujemo toliko pozornosti kontinuitetu i dugoročnom ispunjenju naših ciljeva u održivome poslovanju.”

Najzapaženiji rezultati u održivome poslovanju iz 2018. koji su pridonijeli ukupnom broju od 90 bodova

  • Dostigli smo cilj koji ima znanstveno uporište – unutar vlastita lanca vrijednosti smanjili smo ispuštanje ugljika za 25 % (u usporedbi s 2010.) dvije godine prije predviđenoga plana prema kojemu smo to trebali ostvariti do 2020. Drugim riječima, ispustili smo 1,27 milijuna tona ugljika manje.
  • Uključenost zaposlenika dostigla je 88 %, što je iznad prosjeka tvrtka uvrštenih u indeks FTSE 100.
  • Na 37 % rukovodećih mjesta trenutačno su žene, a naš je cilj da do 2025. to bude 50 %.
  • Od ukupno 3,237 milijuna eura utrošenih na dobavljače 98 % otpada na domaće dobavljače, što pokazuje da pridonosimo povećanju broja radnih mjesta i poslovanju drugih tvrtka u državama u kojima poslujemo, a doprinos mjesnomu gospodarstvu ostvarili smo i s 328 milijuna eura uplaćenih poreza.
  • U projekte namijenjene lokalnoj zajednici uložili smo 7,9 milijuna eura, a više od trećinu toga čine ulaganja u jedan od naših najvažnijih programa, program podrške mladima, kojemu je cilj pomoći mladim ljudima u razvoju osobnih i poslovnih vještina i sposobnosti.
  • U svojim smo punionicama smanjili potrošnju vode u proizvodnome postupku za 22 % (u usporedbi s 2010.).
  • Za oporabu smo prikupili oko 45 % ukupne količine primarne ambalaže koju smo iznijeli na tržište.

Misija: održivo poslovanje

Objavili smo ciljeve održivoga poslovanja za 2025., koji obuhvaćaju šest ključnih područja: smanjenje ispuštanja ugljika i potrošnje vode te zaštita i očuvanje vodnoga bogatstva, „svijet bez otpada”, opskrba sastojcima, prehrana te ljudi i lokalna zajednica. Sve postavljene ciljeve možete vidjeti ovdje. Već smo ostvarili znatan napredak i na putu smo k ostvarenju postavljenih ciljeva.

Coca-Cola je zahvaljujući postignutim rezultatima u održivome poslovanju uvrštena i na druge ugledne ljestvice kao što su CDP-ova ljestvica utjecaja na klimatske promjene,  MSCI-jeva ljestvica ESG u kojoj se ocjenjuje zaštita okoliša, društveni doprinos i upravljanje te indeks FTSE4Good.

O Coca-Coli HBC Hrvatska

Coca-Cola HBC Hrvatska jedna je od najvećih tvrtka u industriji bezalkoholnih napitaka u Hrvatskoj, a ujedno je i ovlaštena punionica tvrtke The Coca-Cola Company. Coca-Cola HBC Hrvatska jedina je tvrtka u državi koja proizvodi i distribuira Coca-Coline proizvode, među kojima je i Coca-Cola, koja se u Hrvatskoj počela proizvoditi 1968. Sjedište je tvrtke u Zagrebu, gdje je smještena i punionica, a proizvodi se distribuiraju putem šest tvrtkinih skladišta i distribucijskih centara. Prodajna se ponuda tvrtke sastoji od vodećih robnih maraka Coca-Cole, Coca-Cole Zero, Fante i Spritea i robnih maraka pod ovlasnicom drugih tvrtka. Coca-Cola HBC Hrvatska neprestano traži nove prilike kako bi proširila svoju prodajnu ponudu i tako omogućila potrošačima u Hrvatskoj što veći izbor svojih proizvoda. Tvrtka poduzima sve mjere u cilju osiguranja najviše kvalitete svojih proizvoda. Usto, snažan se naglasak stavlja i na održivi razvoj poslovanja, koji je usko povezan s održivim razvojem zajednica u kojima tvrtka posluje.

Coca-Cola HBC Hrvatska dio je skupine Coca-Cola HBC koja posluje u 28 država i opskrbljuje tržište od oko 595 milijuna stanovnika. Skupina je proglašena svjetskim predvodnikom u industriji napitaka u sklopu svjetskoga i europskoga Dow-Jonesova indeksa održivoga razvoja, a također je uvrštena i u indeks FTSE4Good. Dionice Coca-Cole HBC uvrštene su u najviši razred Londonske burze, tzv. premium listing (LSE: CCH), a kotiraju i na Atenskoj burzi (ATHEX: EEE). Za dodatne podatke posjetite mrežnu stranicu https://hr.coca-colahellenic.com/hr/.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.