Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Coca-Cola HBC najavila nove ciljeve smanjenje ugljičnoga i vodenoga otiska

Nakon što je proglašena vodećom tvrtkom među svjetskim proizvođačima pića po provođenju načela održivoga poslovanja Coca-Cola HBC, najveći punioničar napitaka tvrtke The Coca-Cola Company, najavljuje nova smanjenja ugljičnoga i vodenoga otiska. Coca-Cola HBC najavljuje da će do 2020. godine smanjiti potrošnju vode za 30 % u odnosu na 2010., a izravna emisija CO2 u istome će razdoblju biti smanjena za 50 %.

Tvrtka je u rujnu drugi put zaredom proglašena vodećim svjetskim proizvođačem pića po provođenju načela održivoga poslovanja prema Dow-Jonesovu svjetskome i europskome indeksu održivosti, što je još jedno priznanje za napore koje ulaže u tome području.  Coca-Cola HBC na osmome je mjestu od sto tvrtka uvrštenih u Financial Times Stock Exchange Index (FTSE 100) na temelju izvješćivanja o ugljičnome otisku, a prema ocjeni organizacije Carbon Clear. Pritom je najviše rangirani proizvođač pića.

Maria Anargyrou-Nikolić, glavna direktorica Coca-Cole HBC Hrvatska tom je prilikom izjavila: „Novi su ciljevi odraz naše uloge pokretača razvoja održivoga poslovanja među proizvođačima pića. U Hrvatskoj ćemo ostvarenju ovih ciljeva pridonijeti programima za smanjenje potrošnje energije i vode u našoj punionici u Zagrebu. U proteklih  deset godina u Coca-Coli HBC Hrvatska potrošnju energije za litru proizvedenog pića smanjili smo već za 24 %, vode za 28 %, a ispuštanje CO2 za 33 %. U istome vremenu količina otpada smanjena je za 55 %, a količina oporabljenoga otpada uvećana za 30 %. Naši dosadašnji rezultati jasno pokazuju predanost održivomu poslovanju i usmjerenost ostvarenju zadanih ciljeva te sam uvjerena da ćemo ih u narednome razdoblju uspješno ostvariti. Suradnja s našim dionicima u Hrvatskoj ključna je za naša dosadašnja postignuća te će i dalje biti iznimno važna za ostvarenje najnovijih ciljeva.”

Lijepa naša Sava

Primjeri održivoga poslovanja Coca-Cole HBC Hrvatska uključuju projekt Lijepa naša Sava, koji je tvrtka 2008. pokrenula u partnerstvu s Međunarodnom komisijom za sliv rijeke Save, Ministarstvom poljoprivrede, Ministarstvom pomorstva, prometa i infrastrukture te Hrvatskim vodama radi promicanja svijesti o važnosti zaštite okoliša i vodnih bogatstava u Republici Hrvatskoj te poticanja održivoga kontinentalnog turizma. U osam godina projekt je privukao više od 50 partnera na državnoj i mjesnoj razini, a tradicijski sajmovi koji se svake godine održavaju u gradovima uz rijeku Savu (Zagrebu, Županji, Sisku i Slavonskome Brodu) privlače više od 20 000 posjetitelja, 50 izlagača i 100 izvođača godišnje. U okviru projekta Lijepa naša Sava Coca-Cola HBC Hrvatska od 2013. godine podupire ekološke akcije čišćenja rijeke Save u organizaciji Kluba podvodnih aktivnosti Marsonia iz Slavonskoga Broda. Trodnevne ekološke akcije okupile su više od 500 aktivista svih dobnih skupina, a u posljednje je tri godine očišćeno više od 5 kilometara obale i dna rijeke Save te prikupljeno više od 4 tone smeća.

Tvrtka Coca-Cola HBC osmu je godinu zaredom uvrštena u Dow-Jonesove indekse održivosti koji su, s obzirom na čvrste kriterije ocjenjivanja i usmjerenosti na najbolje tvrtke u pojedinim industrijskim granama, svjetski standard u održivome poslovanju. Od 2500 tvrtka koje pripadaju različitim industrijskim granama, a koje su pozvane na sudjelovanje u postupku ocjenjivanja za uvrštenje u Dow-Jonesove indekse održivosti, Coca-Cola HBC našla se na vrhu u kategoriji proizvođača pića s ocjenom 87/100. To je 34 boda više od prosjeka u kategoriji proizvođača pića. Coca-Cola HBC proglašena je najboljom među proizvođačima pića prema osam kriterija: kodeksu poslovnoga ponašanja / sukladnosti / protukorupcijskim praksama, praksama zaštite okoliša, postupanja s ambalažom i izvorima sirovina, ulaganjima u ljudski kapital, praksama u području zdravlja i prehrane, društvenomu izvješćivanju te privlačenju i zadržavanju talenata.

Neki podaci iz izvješća…

Najvažniji podaci iz cjelovitoga izvješća Skupine Coca-Cola HBC za 2014. godinu su, među ostalima, sljedeći:

  • ocjena A, koju je dodijelio CDP (nekadašnji Carbon Disclosure Project)
  • izravna i neizravna emisija ugljika smanjena je za 7,8 % (1., 2. i 3. kategorija)
  • 4,3 milijuna eura uloženo je u projekte za povećanje energijske učinkovitosti
  • potrošnja energije smanjena je za 4,3 %
  • 5,8 milijuna eura uloženo je u projekte za smanjenje potrošnje vode te je ostvarena ušteda od 1,1 milijuna m3 vode
  • potrošnja vode smanjena je za 4,1 %
  • 82 % vrijednost indeksa uključenosti zaposlenika u prakse održivoga poslovanja

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.