Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Coca-Cola HBC najavila nove ciljeve smanjenje ugljičnoga i vodenoga otiska

Nakon što je proglašena vodećom tvrtkom među svjetskim proizvođačima pića po provođenju načela održivoga poslovanja Coca-Cola HBC, najveći punioničar napitaka tvrtke The Coca-Cola Company, najavljuje nova smanjenja ugljičnoga i vodenoga otiska. Coca-Cola HBC najavljuje da će do 2020. godine smanjiti potrošnju vode za 30 % u odnosu na 2010., a izravna emisija CO2 u istome će razdoblju biti smanjena za 50 %.

Tvrtka je u rujnu drugi put zaredom proglašena vodećim svjetskim proizvođačem pića po provođenju načela održivoga poslovanja prema Dow-Jonesovu svjetskome i europskome indeksu održivosti, što je još jedno priznanje za napore koje ulaže u tome području.  Coca-Cola HBC na osmome je mjestu od sto tvrtka uvrštenih u Financial Times Stock Exchange Index (FTSE 100) na temelju izvješćivanja o ugljičnome otisku, a prema ocjeni organizacije Carbon Clear. Pritom je najviše rangirani proizvođač pića.

Maria Anargyrou-Nikolić, glavna direktorica Coca-Cole HBC Hrvatska tom je prilikom izjavila: „Novi su ciljevi odraz naše uloge pokretača razvoja održivoga poslovanja među proizvođačima pića. U Hrvatskoj ćemo ostvarenju ovih ciljeva pridonijeti programima za smanjenje potrošnje energije i vode u našoj punionici u Zagrebu. U proteklih  deset godina u Coca-Coli HBC Hrvatska potrošnju energije za litru proizvedenog pića smanjili smo već za 24 %, vode za 28 %, a ispuštanje CO2 za 33 %. U istome vremenu količina otpada smanjena je za 55 %, a količina oporabljenoga otpada uvećana za 30 %. Naši dosadašnji rezultati jasno pokazuju predanost održivomu poslovanju i usmjerenost ostvarenju zadanih ciljeva te sam uvjerena da ćemo ih u narednome razdoblju uspješno ostvariti. Suradnja s našim dionicima u Hrvatskoj ključna je za naša dosadašnja postignuća te će i dalje biti iznimno važna za ostvarenje najnovijih ciljeva.”

Lijepa naša Sava

Primjeri održivoga poslovanja Coca-Cole HBC Hrvatska uključuju projekt Lijepa naša Sava, koji je tvrtka 2008. pokrenula u partnerstvu s Međunarodnom komisijom za sliv rijeke Save, Ministarstvom poljoprivrede, Ministarstvom pomorstva, prometa i infrastrukture te Hrvatskim vodama radi promicanja svijesti o važnosti zaštite okoliša i vodnih bogatstava u Republici Hrvatskoj te poticanja održivoga kontinentalnog turizma. U osam godina projekt je privukao više od 50 partnera na državnoj i mjesnoj razini, a tradicijski sajmovi koji se svake godine održavaju u gradovima uz rijeku Savu (Zagrebu, Županji, Sisku i Slavonskome Brodu) privlače više od 20 000 posjetitelja, 50 izlagača i 100 izvođača godišnje. U okviru projekta Lijepa naša Sava Coca-Cola HBC Hrvatska od 2013. godine podupire ekološke akcije čišćenja rijeke Save u organizaciji Kluba podvodnih aktivnosti Marsonia iz Slavonskoga Broda. Trodnevne ekološke akcije okupile su više od 500 aktivista svih dobnih skupina, a u posljednje je tri godine očišćeno više od 5 kilometara obale i dna rijeke Save te prikupljeno više od 4 tone smeća.

Tvrtka Coca-Cola HBC osmu je godinu zaredom uvrštena u Dow-Jonesove indekse održivosti koji su, s obzirom na čvrste kriterije ocjenjivanja i usmjerenosti na najbolje tvrtke u pojedinim industrijskim granama, svjetski standard u održivome poslovanju. Od 2500 tvrtka koje pripadaju različitim industrijskim granama, a koje su pozvane na sudjelovanje u postupku ocjenjivanja za uvrštenje u Dow-Jonesove indekse održivosti, Coca-Cola HBC našla se na vrhu u kategoriji proizvođača pića s ocjenom 87/100. To je 34 boda više od prosjeka u kategoriji proizvođača pića. Coca-Cola HBC proglašena je najboljom među proizvođačima pića prema osam kriterija: kodeksu poslovnoga ponašanja / sukladnosti / protukorupcijskim praksama, praksama zaštite okoliša, postupanja s ambalažom i izvorima sirovina, ulaganjima u ljudski kapital, praksama u području zdravlja i prehrane, društvenomu izvješćivanju te privlačenju i zadržavanju talenata.

Neki podaci iz izvješća…

Najvažniji podaci iz cjelovitoga izvješća Skupine Coca-Cola HBC za 2014. godinu su, među ostalima, sljedeći:

  • ocjena A, koju je dodijelio CDP (nekadašnji Carbon Disclosure Project)
  • izravna i neizravna emisija ugljika smanjena je za 7,8 % (1., 2. i 3. kategorija)
  • 4,3 milijuna eura uloženo je u projekte za povećanje energijske učinkovitosti
  • potrošnja energije smanjena je za 4,3 %
  • 5,8 milijuna eura uloženo je u projekte za smanjenje potrošnje vode te je ostvarena ušteda od 1,1 milijuna m3 vode
  • potrošnja vode smanjena je za 4,1 %
  • 82 % vrijednost indeksa uključenosti zaposlenika u prakse održivoga poslovanja

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.