Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Dame i gospodo počelo je trgovanje dionicama Facebooka!

Procjenjuje se da će dionice ove društvene mreže u petak, nakon što kupnja započne, porasti između 15 i 30 posto, odnosno da bi na kraju dana cijena dionice mogla iznositi 50 dolara.

Procjenjuje se da će dionice ove društvene mreže u petak, nakon što kupnja započne, porasti između 15 i 30 posto, odnosno da bi na kraju dana cijena dionice mogla iznositi 50 dolara.

I dok vi čitate retke ovog teksta, baš u ovom trenutku u SAD-u je započela najiščekivanija inicijalna javna ponuda dionica u američkoj povijesti. Dame i gospodo, Facebook je izašao na tržište, investitori su s nestrpljenjem dočekali debut najpopularnije društvene mreže na Wall Streetu.

Procijenjen na 104 milijarde dolara, Facebook je veći od Starbucks Corp. i Hewlett-Packarda zajedno, što izaziva velika nagađanja o tome koliko će uistinu porasti vrijednost dionica ove društvene mreže nakon početnog trgovanja.

Tim Loughran, profesor financija na Sveučilištu Notre Dame, vjeruje da je moguće povećanje vrijednosti dionica od 15 do 20 posto. Drugi pak tvrde da će vrijednost dionica skočiti za čak 30 ili više posto u petak, unatoč dvojbenoj mogućnosti Facebooka da na duže staze osigura značajan priljev novca. Analitičari Morningstara procjenjuju da će cijena dionica Facebooka do kraja dana iznositi 50 dolara.

U svakom slučaju dvojite li oko kupnje dionica Facebooka ove informacije idu u korist kupnji. I ukoliko ste tankih živaca i nepovjerljivi – brzoj prodaji nakon početnog uzleta vrijednosti dionice.

Izlazak Facebooka na tržište proslavljen je i u Silikonskoj dolini u Kaliforniji gdje je sjedište Facebooka. U 11 sati po istočnom vremenu zazvonila su zvona u sjedištu ove društvene mreže što je označilo početak trgovanja putem Nasdaqa.

Ukoliko želite kupljene dionice zadržati duže vrijeme u svom vlasništvu, profitiraj.hr/beta vam donosi neke činjenice koje morate imati na umu. Iako se od Facebooka očekuju velike stvari, pred najpopularnijom društvenom mrežom su veliki izazovi.

Neki investitori su zabrinuti jer menadžment tvrtke još nije pronašao način kako zaraditi novac od sve većeg broja korisnika koji imaju pristup Facebooku preko mobilnih uređaja – pametnih telefona i tableta. U međuvremenu, rast prihoda Facebooka od online oglašavanja, što čini najveći dio prihoda, je usporen u posljednjih nekoliko mjeseci.

Tako je američki automobilski div General Motors poručio još u utorak da će se prestati oglašavati putem oglasa na Facebooku. Razlog je jednostavan, u GM-u dvoje jesu li online oglasi učinkovitiji od oglašavanja u tradicionalnim medijima.

Unatoč svemu, zapamtite da je Mark Zuckerberg osnovao Facebook 2004. godine u sobici na Harvardu.Danas je ta mreža broj 1 u svijetu s oko 900 milijuna korisnika.

Sad ste vi na potezu.

Napisao

Preporučujemo

Lifestyle

GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, u Hrvatskoj posluje iznad očekivanja i za svoje partnere uspijeva generirati narudžbe u vrijednosti...

Turizam

Kriza se odužila. Turizam je na koljenima, a s njime i oko 450 obiteljskih malih hotela koje očekuje još jedna neizvjesna sezona.

Lifestyle

Svi ljudi su više ili manje lijeni. Neki su ipak previše, i to se smatra ogromnom manom. Ali što ako to nije toliko loša...

Edukacija

Sigurno imate kolegice i kolege s kojima su odnosi sjajni i one s kojima vam odnosi nisu baš onakvi kakve priželjkujete.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.