Dhar media postala članicom UN Global Compacta

Dhar media, marketinška agencija koja posluje prema načelima dharmičkog menadžmenta, a jedna je od TOP 100 agencija u Hrvatskoj, postala je članicom najveće svjetske inicijative korporativne održivosti, UN Global Compacta, čija je misija usklađivati strategije djelovanja prema temeljnim načelima o ljudskim pravima, rada, okoliša i borbe protiv korupcije, te poduzimati mjere za napredak i ispunjenje ciljeva održivog razvoja.

Nakon održane konferencije „Superjunaci biznisa – Tijelo, um, duh“ koja je za cilj imala predstaviti i približiti tvrtkama dharmički menadžment, odnosno primjenjive načine upravljanja svim aspektima koji su uključeni u poslovanje, vrlo logičan potez Dhar medie bio je postati članicom ovakve jedne svjetske inicijative, čime dokazuje ustrajnost u svojem načinu poslovanja koji je odraz svih temeljnih načela UN Global Compacta.

„Održivi razvoj i odgovorno poslovanje prema 10 načela Global Compacta trebala bi biti utkana u svako poslovanje i ne samo kao odgovornost prema zajednici već i pojedincima u tvrtki. Dhar media s tim je ciljem pokrenula inicijativu promjena predstavljanjem programa dharmičkog vođenja te se ovim članstvom obvezala biti aktivni član i pokretač promjena prema temeljnim načelima UN Global Compacta“, izjavila je Lea Brezar, CEO Dhar media

Inicijativa Ujedinjenih naroda, UN Global Compact, najveća je inicijativa za održivi razvoj i odgovorno poslovanje u svijetu, s preko 13000 članova u 170 država i lokalnim mrežama u više od 85 zemalja, koja predstavlja jedinstveni primjer suradnje poslovnog svijeta i međunarodne zajednice te uz kompanije okuplja i predstavnike akademske zajednice, civilnog društva, vlada, udruga te samog UN-a.

Hrvatska udruga poslodavaca nositelj je UN-ove inicijative za održivi razvoj u Hrvatskoj te upravljajući UN Global Compact mrežom Hrvatska potiče snažnije uključivanje poslovnog sektora u aktivnosti s područja društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja.

„Zadovoljstvo mi je poželjeti dobrodošlicu agenciji Dhar media u UN Global Compact, i lokalnu mrežu koju vodi Hrvatska udruga poslodavaca. Nastavljamo u svojim nastojanjima prema ostvarivanju ambicioznog plana Agende 2030, te za 2019. godinu planiramo niz aktivnosti, uključujući SDG radionice i veliku konferenciju u listopadu na temu klimatskih promjena. Veselimo se suradnji s našim članicama na svim aktivnostima kao i s našom novom članicom čiji se poslovni principi uvelike podudaraju s načelima UN Global Compacta“, rekla je Vali Marszalek, izvršna direktorica Global Compact Croatia.

Uključivanjem 10 načela UN Global Compacta u poslovne strategije i politike, te uspostavljenjem kulture integriteta, tvrtke članice postavljaju si temelje za dugoročni uspjeh, imaju bolju poziciju u međunarodnom poslovnom okruženju te mogućnost prepoznavanja potencijalnih komparativnih prednosti i razvijanja svoje konkurentnosti. Članstvo u UN Global Compactu tvrtkama donosi povećani kredibilitet, poboljšanje korporativnog brenda, morala zaposlenika i ugleda među dionicima te povećanu sposobnost privlačenja novih talenata.

Podijeli

Odgovori

Top