Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Digitalizacija donosi rast profita, ali nedostatak „holističkog“ pristupa digitalnoj transformaciji može ugroziti cijeli proces

Kompanije sve više ulažu u nove tehnologije i edukaciju zaposlenika, no samo trećina njih odlučuje se za „holistički“ pristup u ovom procesu, te uglavnom mjere uspjeh digitalne transformacije analizirajući pojedinačne procese unutar kompanije.

Marija Boldor

Digitalizacija danas predstavlja ključnu pokretačku snagu kompanija i nerijetko je najveći dio ulaganja predviđen upravo za njezino unaprjeđenje i razvoj kako bi se  osigurao stabilan rast i konkurentnost kompanije u promjenjivom poslovnom okruženju. Kompanije sve više ulažu u nove tehnologije i edukaciju zaposlenika, no samo trećina njih odlučuje se za „holistički“ pristup u ovom procesu, te uglavnom mjere uspjeh digitalne transformacije analizirajući pojedinačne procese unutar kompanije.

Istraživanje pod nazivom “Digitalna vrijednost” (Digital Value) koje je provela konzultantska kuća Horváth, a u kojem je sudjelovalo više od 300 menadžera iz 14 različitih industrija potvrđuje da nerazumijevanje između značaja digitalizacije za kompaniju i nužnosti cjelovitog pristupa može dovesti u pitanje uspjeh cijelog procesa. Iako istraživanje potvrđuje da digitalizacija dominira projektnim portfoliom kompanija i visoko je rangirana u razvojnim planovima, gotovo polovica kompanija suočava se s rizikom da će se tijekom procesa zanemariti ciljevi i razlozi zbog kojih je kompanija krenula u digitalnu transformaciju.

„Dio kompanija suočava se sa situacijom da se inicijative vezane za digitalizaciju jednostavno i bez analize “ugase”. Razlozi za to su najčešće nepovezanost između pojedinačnih inicijativa unutar kompanije, kao i nedostatak usklađenosti i cjelovitog upravljanja procesima. Rješenje leži u „holističkom“ pristupu koji osigurava praćenje uvođenja digitalizacije na svim razinama, te predviđanja potencijalnih slabosti kompanije. Kako bi transformacija bila uspješna, nužno je na svim razinama komunicirati njezine prednosti, ulagati u razvoj digitalnih vještina među zaposlenicima, kao i kontinuirano raditi na unaprjeđenju procesa implementacijom odgovarajuće tehnologije“, objasnila je Marija Boldor iz konzultantske kuće Horváth.

Upravljanje digitalizacijom treba biti jasno definirano: ključno je prije uvođenja novih procesa napraviti evaluaciju, evidentirati očekivanja i potrebna ulaganja, te predvidjeti očekivani rast – i u financijskom i u nematerijalnom dijelu, savjetuju u Horváthu. Već desetu godinu zaredom, kvalitetu i stručnost konzultantske kuće Horváth potvrđuje i renomirani poslovni magazin brand eins, koji je Horváth uvrstio na listu najboljih konzultanata u području menadžmenta.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.