Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Dobra komunikacija je pola obavljena posla

Iako je vaša verbalna komunikacija možda i zavidna, ne zaboravite na važnost pismenosti i komunikacije preko dopisa, priopćenja i emailova vašim djelatnicima, klijentima i poslovnim partnerima.

Iako je vaša verbalna komunikacija možda i zavidna, ne zaboravite na važnost pismenosti i komunikacije preko dopisa, priopćenja i emailova vašim djelatnicima, klijentima i poslovnim partnerima.

Bilo da se radi samo o obavjesti, ponudi ili možda o završnoj fazi ugovaranja pružanja usluga vašim klijentima, komunikacija koju upućujete na ovaj ili onaj način mora biti smislena i imati svrhu.

Cilj komunikacije

Najprije razmislite što želite ‘reći’, kome to želite reći i koji je krajnji cilj te komunikacije. Kada to jednom smislite pola posla ste već napravili, svaki daljnji korak je puno lakši, a rečenice će biti smislenije.

Način komunikacije

Na drugačiji način ćete se ‘obraćati’ vašim zaposlenicima i potencijalnim kupcima. Stoga je važno imati na umu komu se, primjerice emailom, obraćate i što toj osobi želite poručiti. Što želite ‘poručiti’ svojim zaposlenicima? Što želite ponuditi vašim potencijalnim klijentima? To su pitanja o kojima valja voditi računa pri samom pisanju emaila i komuniciranju.

Tipfeleri

Ako potencijalni klijent ili poslovni partner primjeti greške u vašem dopisu ili emailu, mogao bi zaključiti ili da svoj posao ne shvaćate ozbiljno pa ponude sastavljate u hipu, ili da ne pridajete pažnju detaljima, što se u poslovnom svijetu neće shvatiti pozitivno. Stoga, prođite nekoliko puta po napisanom tekstu i provjerite da vam nije promaknula koja pogreška.

Suvišne riječi i informacije

Manje je više, zapamtite. Suvišnim tekstom i nepotrebnim riječima, osoba kojoj je upućen vaš mail brzo gubi interes za čitanjem i stiče krivi dojam o vama i vašoj tvrtki. Neka vaša poruka bude sažeta, smislena i kratka, koja će zainteresirati i ‘natjerati’ klijenta da vas traži dodatne informacije – tada imate posao koji je napola obavljen.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.