Dovršena prva faza proširenja Arena Centra

Arena Centar je već gotovo osam godina omiljeni trgovački centar u Hrvatskoj. Vrhunski modni, sportski, lifestyle i beauty brandovi te odlični kafići i restorani razlog su zašto posjetitelji uvijek iznova biraju Arena Centar. Arena Centar je dom više od 200 trgovina, dominantan centar mode i ljepote u Zagrebu i šire, najbolji centar zabave uz Cinestar IMAX kino i Game World Casino te vrhunsko gastronomsko odredište.

Renovacija Arena Centra počela je u siječnju ove godine, a sve kako bi se odgovorilo na veliki interes brendova za prostorom u Arena Centru. U sklopu prve faze renovacije relocirano je 10 trgovina, a renovaciju centra mnoge su trgovine iskoristile kako bi osvježile vlastite koncepte te proširile ponudu na većim kvadraturama.

Tako je Replay Store u Arena Centru u travnju otvorio preuređenu i proširenu trgovinu koja je treća takva u svijetu uređena u novom konceptu.

Sport Vision u Arena Centru proširen je i preuređen u premium konceptu. Na preko 640m2 ljubitelji sportskog načina života mogu pronaći adekvatnu odjeću, obuću i dodatke za uživanje na sportskim terenima, u prirodi te u opuštenim gradskim šetnjama.

Buzz u Arena Centru je preuređenjem postao najveća Buzz trgovina u Hrvatskoj te je u svoju ponudu uveo ekskluzivne modele obuće i odjeće.

Nešto više od 450m2 Stradivarius trgovine u Arena Centru uređeno je prema najnovijem konceptu ECO. Novi koncept obilježava prisutnost prirodnog drva, vegetacije i svjetlosti ekološkog učinka.

Nova Intersport trgovina, sada na prvom katu Arena Centra, predstavlja 2.0 koncept uređenja. Uzbudljiv, otvoren i dinamičan prostor predstavlja potpuno novi način upoznavanja kupaca s proizvodima.

Osim što su relocirani, Bia Brazil, DermaCare, ShoeBox, Optika Anda te brojni dječji dućani, odlučili su i osvježiti svoje interijere, a u skoroj nas budućnosti čekaju nova lica trgovina Hoću knjigu!, Hangar 18 te popularne dječje igraonice Carpylanda.

Do kraja godine očekuje se dovršetak druge faze preuređenja koje će donijeti dodatnih 3500m2, kao i ulazak novih brendova u Arena Centar.

U 2019. godini planira se i otvorenje retail parka ispred zapadnog dijela centra što će Arena Centru donijeti novih 8000 m2 prodajne površine. Tim zahvatom dodatno će se osnažiti cijela shopping destinacija.

 „Ovako značajno ulaganje prije isteka prvog desetljeća centra nije uobičajeno i pokazatelj je važnosti i uspješnosti Arena Centra na tržištu. Na proširenje smo se odlučili zbog velikog interesa novih brendova za ulazak u Arena Centar, ali i zbog zahtjeva postojećih zakupaca za proširenjem svojih trgovina. To je i najbolji pokazatelj odličnog poslovanja trgovaca u Arena Centru kao i popularnosti Arena Centra među kupcima. Od samog otvaranja mi smo strateški fokusirani na zadovoljstvo i vjernost kupaca, čije interese i tijekom ovog preuređenja stavljamo na prvo mjesto”, rekao je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centra.

Podijeli

Odgovori

Top