Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Proširenje Arena Centra donosi nove poslovne prilike

Arena Centar se posljednjih sedam godina profilirao ne samo kao najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli već i kao nezaobilazna destinacija za shopping i zabavu za cijelu obitelj.

Arena Centar se posljednjih sedam godina profilirao ne samo kao najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli već i kao nezaobilazna destinacija za shopping i zabavu za cijelu obitelj. Vrhunski modni i beauty brandovi, bogata gastro ponuda i zabavni sadržaji te prigodna događanja kroz cijelu godinu nude dodanu vrijednost posjetiteljima.

Prosinac najposjećenij od otvaranja

U 2017. ostvareni su izrazito dobri poslovni rezultati pa je tako u prosincu 2017. Arena Centar postavio rekord posjećenosti s više od milijun posjetitelja u samo jednom mjesecu. Time je prosinac 2017. godine postao najposjećeniji mjesec od otvaranja Arena Centra. Također, dvoznamenkasti postotak rasta potrošnje u trgovinama centra potvrđuje činjenicu da je Arena Centar i dalje na pijedestalu shopping centara u Hrvatskoj, te da svojim inovativnim pristupom pronalazi načine kako privući posjetitelje te im ponuditi sadržaje koji stvaraju lojalnost.

Nova strategija poslovanja najavljuje  velike izmjene u samom centru koje će se realizirati tijekom 2018. i 2019. godine.

Ponuda centra će se proširiti za gotovo 6000 m2 nove prodajne površine, a u centar će ući i neki novi anchor zakupci, koji su po mišljenju vjernih posjetitelja Arena Centra nedostajali. U tom zahvatu dio postojećih trgovina će se  relocirati što  će trgovci iskoristiti za unapređenje koncepata, te proširenje ponude na većim kvadraturama.

Novih 8000 m2 prodajne površine

U 2019. godini planira se i otvorenje retail parka ispred zapadnog dijela centra što će Arena Centru donijeti novih 8000 m2 prodajne površine. Tim zahvatom dodatno će se osnažiti cijela shopping destinacija.

“Zadovoljni smo rezultatom s kojim smo zatvorili 2017. godinu, no i dalje osluškujemo želje i potrebe naših vjernih posjetitelja čija očekivanja želimo nadmašiti. Bez obzira na rekorde – nema opuštanja. Vođeni našom krilaticom „Zaželim. Ispunim.“, u sljedeće smo dvije godine odlučili proširiti  centar te ispuniti nekoliko velikih želja posjetitelja vezanih za ponudu našeg centra”, rekao je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centra.

Pročitajte još:

Poduzeća

Uprava Arena Centra već godinama analizira, prepoznaje i predviđa želje i potrebe tržišta te pronalazi najbolje odgovore za ispunjavanje očekivanja kupaca, ali i trgovaca...

Novosti

Arena Centar je dom više od 200 trgovina, dominantan centar mode i ljepote u Zagrebu i šire, najbolji centar zabave uz Cinestar IMAX kino...

Novosti

Arena Centar je imao snažne rezultate tijekom 2016. Najmovi prostora rezultirali su 95-postotnom popunjenošću prostora. Najsnažniji su rezultati bili u prometima trgovina zakupaca, s...

DOP

50 ukrasnih medaljona koje su samo za ovu prigodu oslikali hrvatskih likovni umjetnici, njih 50, pritom se referirajući na svoj dosadašnji rad i prepoznatljiv...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.