Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

DPD nastavlja rast s rekordnim operativnim rezultatima u 2021. godini

Na globalnom, ali i na hrvatskom tržištu i dalje se primjećuje veliki pomak u dostavi paketa krajnjim korisnicima (B2C), a istraživanjem naše grupacije procjenjuje se da trenutačno postoji 146 milijuna redovitih e-kupaca u Europi.

Grupacija GeoPost/DPDgroup objavila je rekordne godišnje rezultate s povećanjem prihoda od 14%, s više od 2 milijarde isporučenih paketa diljem svijeta i operativnim profitom iznad milijardu eura po prvi puta u svojoj povijesti.

U okruženju koje je još uvijek pod utjecajem globalne zdravstvene krize, što je pridonijelo snažnoj dinamici rasta e-trgovine, GeoPost/DPDgroup je odigrala svoju ulogu u podržavanju oporavka gospodarske aktivnosti u cijelom svijetu te je u 2021. ostvarila snažne operativne i financijske rezultate. Tvrtka je konsolidirala svoj razvoj u ključnim segmentima te nastavila svoju međunarodnu ekspanziju pri čemu je:

  • ostvareno 14,7 milijuna € prihoda, što je povećanje od 14,8% u odnosu na rekordnu 2020. godinu
  • ostvarena operativna dobit više od 1 milijarde eura (1,057 milijardi eura), što je povećanje od 25% u odnosu na 2020.
  • isporučeno 2,1 milijarda paketa diljem svijeta, što je čak 8,4 milijuna paketa dnevno
  • srušen dnevni rekord dostavljenih paketa na cyber-ponedjeljak u studenom 2021. (+2% u odnosu na 2020.) kada je dostavljeno 12,2 milijuna paketa u jednom danu
  • ojačana pozicije tvrtke u Europi i na međunarodnoj razini, preuzimanjem Speedy AD u Bugarskoj i DPD Rumunjskoj te akvizicijom TIPSA-e u Španjolskoj, povećanjem vlasničkih udjela u Ninja Van (Jugoistočna Azija) i ulaganjem u kapital Aramex (Bliski istok)

DPD u Hrvatskoj prati trend grupacije

DPD u Hrvatskoj također prati rast mreže te je u 2021. godini ostvario odlične rezultate. Promatrajući čitavu 2021. godinu, volumen paketa porastao je za 20% u odnosu na rekordnu 2020. godinu dok su prihodi rasli su oko 25 posto, što i je više od volumena uspoređujući s godinom prije.

Na globalnom, ali i na hrvatskom tržištu i dalje se primjećuje veliki pomak u dostavi paketa krajnjim korisnicima (B2C), a istraživanjem naše grupacije procjenjuje se da trenutačno postoji 146 milijuna redovitih e-kupaca u Europi. Unutar DPDgroup, B2C obujam na tržištu kurirske, ekspresne i paketne industrije (CEP tržište) porastao je za 37,3% između 2019. i 2020., što je u prihodima porast od 38%. DPD je u Hrvatskoj tijekom 2021. godine ostvario ukupni rast B2C paketa od 35% usporedno s 2020. godinom, a udio B2C paketa u ukupnom volumenu iznosio je gotovo 70%.

Rezultati DPDgroup postignuti u 2021. godini su uistinu impresivni. Prihodi grupe su u rasponu od dvije godine porasli za više od 60%, a operativni profit tvrtke se više nego udvostručio. Ovaj izvrsni rezultat omogućen je svakodnevnim zalaganjem svakog člana našeg tima koji čini čak 120.000 stručnjaka u dostavi“, rekao je Igor Jakovljević, Regionalni izvršni direktor DPD Croatia i DPD Slovenije.

Ulaganje u infrastrukturu i planovi

Također, DPD je i u 2021. nastavio ulaganje u infrastrukturu čineći svoju mrežu maksimalno fleksibilnom otvaranjem potpuno novog depoa u Šibeniku te povećanjem logističkih kapaciteta svojih operativno skladišnih prostora u Pakracu i Pločama. Ove godine u planu je preseljenje na novu bolju i veću lokaciju u Rijeci, izgradnja potpuno novog depoa u Splitu te proširenje našeg centralnog sortirnog centra u Zagrebu.

Povećane volumene paketa i potražnju tržišta moguće je zadovoljiti isključivo kontinuiranim ulaganjem u infrastrukturu, automatizaciju i nove tehnologije koje omogućuju brže procese i manje ručnog rada”, nadodaje Igor Jakovljević.

Fokus na jedinstveno korisničko iskustvo (CX)

U okviru inovacijskih trendova u uslugama dostave pošiljaka te u sklopu rasta e-trgovine sve je veći fokus na zadovoljavanje potreba krajnjih korisnika stoga se i DPD maksimalno prilagođava njihovim željama. „Želimo krajnjim korisnicima pružiti jedinstveno iskustvo u dostavi paketa pružajući im jednostavnu izmjenu datuma i adrese dostave kao i razne alternativne opcije za preuzimanja paketa“, objašnjava Snježana Stanić, regionalna voditeljica marketinga i komunikacija u DPD Croatia.

Zato je cijela prošla godina obilježena razvojem te implementacijom novih usluga i poboljšanjem korisničkog iskustva. Primateljima paketa DPD je omogućio jednostavniju dostavu i preuzimanje paketa implementacijom chatbota na svojoj internet stranici, lansiranjem potpuno nove myDPD aplikacije za krajnje korisnike (bazirane na chatbot konverzaciji) te proširenjem mreže Pickup lokacija na koje je moguće preusmjeriti paket te ga podići u vrijeme kada primatelju najviše odgovara. Danas je moguće pronaći više od 70,000 Pickup lokacija i paketomata u 31 državi diljem svijeta, dok diljem Hrvatske brojimo više od 600 Pickup lokacija i 30 Pickup Station – paketomata.

Pročitajte još:

Poduzeća

Prepoznat je trud koji NEXE d.d. do sada ulaže u područjima jačanja kapaciteta upravljanja ljudima, upravljanju učinkom i odnosu prema zaposlenicima.

Edukacija

Nagrađeni nisu skrivali zadovoljstvo što ih je udruga, s kojom dijele temeljne vrijednosti u poslovanju i u životu, odabrala za ove vrijedne nagrade, koje...

Ljudski resursi

Toksična radna atmosfera često se kao teret postavlja šefovima, odnosno menadžerima i direktorima odgovornima za određeni dio organizacije posla te brigu o zaposlenicima i...

Poduzeća

Grupacija Kofola više je puta potvrdila da se može nositi s krizom i održati financijsku disciplinu čak i u teškim razdobljima.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.