Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

EBRD i Infoarena Grupa okupljaju regionalne lidere industrije hrane i pića

Globalna financijska kriza značajno utječe na sve pore društva kreirajući nove trendove poslovanja što je očito i u prehrambenoj industriji te maloprodaji. Promjena ponašanja potrošača uzrokovana padom kupovne moći potiče tvrtke u prehrambenoj industriji i maloprodaji da brže i efikasnije prilagođavaju strategiju poslovanja da bi uspjele opstati na tržištu. Preuzimanja, spajanja korporacija, poslovno restrukturiranje, kao i konstantni razvoj novih proizvoda ključni su trendovi koji potiču konkurentnost ovog gospodarski dinamičnog sektora.

Globalna financijska kriza značajno utječe na sve pore društva kreirajući nove trendove poslovanja što je očito i u prehrambenoj industriji te maloprodaji. Promjena ponašanja potrošača uzrokovana padom kupovne moći potiče tvrtke u prehrambenoj industriji i maloprodaji da brže i efikasnije prilagođavaju strategiju poslovanja da bi uspjele opstati na tržištu. Preuzimanja, spajanja korporacija, poslovno restrukturiranje, kao i konstantni razvoj novih proizvoda ključni su trendovi koji potiču konkurentnost ovog gospodarski dinamičnog sektora.

Hoće li se multinacionalne kompanije i dalje širiti u regiji i na koji način; koji su investicijski projekti interesantni za financiranje, hoće li ulaganja u inovacije biti dio ofenzivne ili defenzivne strategije, na kojim područjima možemo očekivati nova strateška udruživanja, koji će razvojni trendovi obilježiti sljedeći period, na koji način konkurirati na globalnom tržištu – samo su neke od tema o kojima će se raspravljati na Food, Drinks&Retail Arena 2010. – regionalnog konferenciji industrije hrane, pića i maloprodaje. Konferenciju organizira Infoarena Grupa u suradnji s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), a održat će se 26. listopada 2010. godine u zagrebačkom hotelu The Regent Esplanade.

Cilj Konferencije je predstavljanje razvojnih potencijala prehrambene industrije, industrije pića i maloprodaje koji mogu potaknuti snažniji gospodarski rast, intenzivirati regionalnu suradnju te kreirati sinergiju među interesnim skupinama radi optimizacije troškova poslovanja.

Regionalni lideri o svojim iskustvima

Na Konferenciji će sudjelovati regionalni lideri industrije hrane, pića i maloprodaje koji će predstaviti svoja poslovna iskustva te raspravljati o budućim trendovima i izazovima s kojima se suočava ovaj gospodarski značajan sektor. Konferenciji će, između ostalih, prisustvovati: g. Ante Todorić, izvršni potpredsjednik za Poslovnu grupu Maloprodaja, Agrokor, gđa. Ljerka Puljić, starija izvršna potpredsjednica za Strategijske poslovne grupe i marketing te Poslovnu grupu Poljoprivreda, Agrokor; g. Emil Tedeschi, Predsjednik Uprave i većinski dioničar, Atlantic Grupa; g. Mujo Selimović, Predsjednik Uprave i vlasnik, MiMs Grupa, Bosna i Hercegovina; g. Željko Zadro, Predsjednik Uprave i suvlasnik, Tvornica šećera Viro; g. Miodrag Kostić, Predsjednik uprave i vlasnik, MK Grupa i Sunoko, Srbija; g. Svetozar Janevski, Predsjednik uprave, Tikveš, gđa. Vedrana Jelušić-Kašić, viša bankarica, EBRD, te brojni drugi predstavnici prehrambene industrije i maloprodaje.

Detaljne informacije o programu Konferencije nalaze se na www.infoarena.hr.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.